Однак не важливо, яка природа кризи. Важливо вчасно вжити заходів, які дозволять мінімізувати збиток для бренду. В випадку антикризового PR — як в заходах протипожежної безпеки — «вчасно» означає «заздалегідь». Якщо ви починаєте антикризову кампанію в розпал кризи — репутація бренду може постраждати непоправно.

 

PR-команда Бюро із задоволенням допоможе вам підготуватися до можливої ​кризи. Або — якщо ви не встигли цього зробити, і катастрофа вже сталася — максимально ефективно її ліквідувати та уникнути ще більшої шкоди для публічного іміджу вашої компанії. Адже у нас ВЖЕ є план антикризових дій (і досвід подібних проектів), залишається тільки адаптувати його під конкретну ситуацію та діяти!

Що ж конкретно роблять PR-фахівці в антикризових проектах?

1. Консультування

 

Професійний піарник в кризовій ситуації здатний грамотно оцінити «масштаби катастрофи». Перевага PR-фахівця перед працівниками з інших сфер — це навіть не знання основ успішної публічної комунікації, а розуміння суспільних тенденцій, вміння вгадувати настрій суспільства.

 

Піарник вже орієнтується в ситуації в момент кризи, розуміючи, в чому полягає суть помилки та проблеми. Все, що йому залишається, — вивчити особливості компанії, передісторію її відносин з публікою, та скласти індивідуальний план антикризових PR-заходів: що говорити, кому говорити та якими діями підкріпити сказане.

 

2. Робота з соціальними мережами і ЗМІ

 

У гостру фазу кризи велика частина публічної комунікації компанії стає «реактивною». Ви повинні відповідати на випади, питання та вимоги роз’яснень з боку суспільства та преси. У цьому випадку особливо важливо не тільки що говорити, а й як це говорити.

 

PR-фахівець допоможе буквально прописати ключові повідомлення комунікації (коментарі, заяви, вибачення), сформулювати відповіді на реальні та ймовірні питання журналістів. В рамках антикризового PR піарник може самостійно спілкуватися з публікою і журналістами і / або консультувати, як краще це робити, співробітників компанії — від SMMника до генерального директора.

 

3. Підтримка після кризи

 

Роботу піарника під час гострої фази кризи можна порівняти з наданням невідкладної медичної допомоги. Коли ж ситуація стабілізувалася, іміджу бренду потрібна реабілітація.

 

На цьому етапі антикризовий PR спрямований на ліквідацію наслідків катастрофи та відновлення лояльності споживачів і суспільства. Зазвичай піарник розробляє PR-стратегію, покликану звернути увагу суспільства на позитивні аспекти бренду.

 

Досвідчений PR-фахівець обов’язково подбає про створення нових, позитивних інфоприводів і їх висвітлення в ЗМІ. Це дозволить відвернути увагу публіки від того, що сталося, та швидше повернутися в звичний бізнес-режим.

 

Ви зіткнулися з кризовою ситуацією? Ми будемо раді допомогти вам ліквідувати її швидко та з мінімальними втратами для іміджу бренду.

 

У вас все відмінно? Ми з задоволенням підготуємо для вас антикризову PR-страховку!

Дякуємо за перегляд і за ваші вайбс:)