Надзвичайно важливо це враховувати і аналізувати в своїй роботі! Важливо бути близьким, зрозумілим, «смачним».

 

Діджитал-дослідження та аналіз вже давно увійшли в наше аналітичне життя. Але зараз саме час приділити їм ще більше уваги. В умовах нестабільності такі дослідження стануть must have вашого бренда і допоможуть застати авдиторію вдома.

Hall-test – Home-test

 

Проводимо тестування з подальшим анкетуванням / полуструктурированного інтерв’ю онлайн

 

 

Mystery shopper (visitor) – Mystery calling / writing / ordering

 

Перевірка якості роботи актуальних як ніколи служб доставки, телефонних та онлайн комунікацій компаній.

 

 

Фокус-групи – Он-лайн діади і тріади / Он-лайн чати і форуми

 

Проведення таких сесій в режимі онлайн дає нам можливість проводити кілька раундів (наприклад, до і після тестування / перегляду / ознайомлення з інформацією), давати індивідуальні завдання.

 

 

Глибинні / експертні інтерв’ю – Телефонні інтерв’ю / Он-лайн інтерв’ю

 

Безумовно, онлайн не зможе назавжди замінити нам приватне живе спілкування. Але є і свої переваги (смайл). Наприклад, за допомогою веб-камери можна побувати у респондента будинку, заглянути до нього в холодильник вночі або ж підглянути за його домочадцями (з його дозволу, звичайно). Крім того, можна зібрати респондентів з різних міст і обмінятися враженнями від домашнього тестування продукту.

 

Час No Make-Up досліджень.

Дякуємо за перегляд і за ваші вайбс:)