Nina Ali - Strategist and tactician

фото: Нина Али-5
фото: Нина Али-4
фото: Нина Али-1
фото: Нина Али-3
фото: Нина Али-2

Ніна Алі

Стратег і тактик

Ніна стоїть біля витоків українського маркетингу. Вона розпочала кар’єру в 1993 році, заснувавши з товаришами маркетингове агентство Formula. Пізніше встигла попрацювати ще з низкою агенцій, а в 1999 році приєдналася до створення «Бюро Маркетингових Технологій» (так спочатку називалося Büro.MT).
Сьогодні в Büro.MT Ніна керує розробкою маркетингових стратегій і PR-кампаній, а також займається розвитком агентства. Ніна любить і вміє все планувати, продумувати і структурувати. І не любить, коли хтось не по протоколу дає назви папкам на сервері.
Однак любов до порядку і правил не робить Ніну занудою. Вона вміє оживляти рутинний робочий процес несподіваними жартами (до яких нові співробітники зазвичай звикають не менше місяця) і кайфує від екстремально-авантюрного водіння своєї спортивної Subaru WRX STI.