Із 1999 року
Ми динозаври маркетингу, що з'явилися на світ у минулому тисячолітті.
Більшість наших конкурентів епохи становлення маркетингу на теренах України за цей час залишились тільки у згадках тих часів та на скелях печер. А наші клієнти увійшли в топ найдорожчих брендів країни.
На початку нашої історії відділ маркетингу мали хіба що міжнародні компанії, національні лише починали знайомство з цим напрямом. І для багатьох саме «Бюро» стало провідником у цей новий світ отримання прибутку за рахунок задоволення потреб споживачів.
Світова криза у розпалі. Нас — п'ятеро. Як універсальний спезназ, працюючи по 16 годин, ми вирішували весь комплекс маркетингових завдань. Нам вдалося стати P.M.C.
За десятиліття на ринку ми накопичили безцінний досвід та завжди синхронізовуємося з сучасними викликами. Ми вже давно засвоїли всі «уроки» досвіду і переступили через помилки, що можуть здатися “свіжими віяннями” ))
Те, що сьогодні вважається маркетинговою базою, чверть століття тому саме ми привносили на український бізнес-ґрунт. Тому історія Бюро — це для нас не просто приємна ностальгія, а й джерело інформації для кожного, хто зараз читає.
Перші проєкти
Запрошення на презентацію 3М — техніки для навчання. 1999 рік
Перший клієнт, як перше кохання, запам’ятовується особливо. Тим більше, коли це американська корпорація і світова зірка своєї сфери — 3М.
Для цієї компанії зі списку Forbes 500 ми провели соціологічне дослідження, забезпечували B2B презентації та організовували прес-конференцію, запрошення на яку досі пам’ятають журналісти старшого покоління.
Початок 2000х.
«КІЛЬКА ІСТОРІЙ ПРО ЛЮДЕЙ МАЙБУТНЬОГО, ЩО РОЗКАЗАНІ НИМИ САМИМИ»
— один із великих проєктів Бюро 2000-х років для компанії «АСКА». Ринок, що звик до прямих продажів і реклами в лоб, потребував чогось тонкішого, філігранного.
Для страхової компанії «АСКА» Бюро розробило першу резонансну соціальну рекламу: «Майбутнє сьогодні. Люди 21 століття».
Спеціально з телеканалом «Інтер» ми відзняли серію документальних роликів, героями яких стали 10-річні українці: ровесники України та компанії «АСКА». Це задало високу планку для соціальних проєктів в Україні.
Ви могли бачити нас на 1+1 та Інтер
2001 рік
ROSHEN — Солодкий знак якості
Тут ми провели детальний аналіз назви та зазначили перелік ризиків. Назва залишилася без змін, а ми прийнялися до роботи, щоб їх мінімізувати.
На початку тисячоліття якісний національний бренд здавався чимось фантастичним, а споживачі більше довіряли імпортному. Отож треба було вибудовувати бренд і боротися зі споживацькою недовірою.
Ми розробили слоган «Солодкий знак якості», запропонували розпочати лонч з PR-стратегії.
Саме так і створили тренд прес-сніданків: смачних та інтелектуально наповнених.
2002 рік
Тісні стосунки з Єврокар, офіційним представником ŠKODA.
Цікаво, що спираючись на проведені дослідження, Бюро запропонувало розпочати системний вихід на ринок з раціональної рекламної кампанії, яка доводила переваги авто. Але креативний директор Єврокар наполягала на іншій концепції. Так з’явилася яскрава «ŠKODA-манія»
Ми першими в Україні не адаптували західний зразок, а зняли рекламний ролик з оригінальним сценарієм.
І першими запропонували провести рекламну кампанію авто у… метро. Двадцять років тому всім здавалося, що «цільова авдиторія західних авто у метро не їздить». Але довіра клієнта дозволила нам стати новаторами, ще й у форматі сторітейлінгу.
Тож далі: більше 15 років співпраці, більше 40 рекламних кампаній і PR-подій. А також дослідження, медіапланування, івенти — все, що потрібно для розквіту бізнесу.
2006 рік
Ми змінили споживацький патерн для ЗШВ «Новий Світ».
Це ще були часи, коли шампанське вибирали «щоб подешевше», не було культури споживання.
Тож ми представили Україні новий преміумсегмент, а наш клієнт зміг підняти ціни і не втратити любов споживачів.
Ми повністю змінили уявлення ринку. Нам потрібні були новітні, сміливі рішення, а не підлаштовування за тенденціями. Хочеш вижити — твори свої правила світу, але не забувай про наявні.
Довгий шлях із «Bionorica» почався з німецького офісу компанії.
Перше, що ми зробили для них, був PR-супровід приїзду голови правління компанії, професора Міхаель А. Поппа.
А далі.. А далі їм так сподобалося, що ювілеї, івенти, пресконференції, PR-акції — все тільки ми. Створили їм корпоративну казку масштабом, якому позаздрить Голівуд.
«Roshen» відкрила найбільший в Україні логістичний центр загальною площею 60 000 кв. м і місткістю – 45 000 тонн.
Церемонія відкриття була на нас. Там була урочиста частина, екскурсія, концерт, пресконференція. Масштаб святкування співвідносився до масштабу центру. Будівельники передали символічний ключ від логістичного центру, а керівництво корпорації пообіцяло нові інвестиції у національну економіку.
Під час фестивалю «Країна Мрій» ми презентували соціальний проєкт – сувенірний альбом «Гордість та упередження. Салу України присвячується».
Сало дійсно наша гордість, а не спаплюжене упередження. Це ми й несли в маси.
Альбом присвячений одному із символів України.
У ньому викладено історію сала, розвінчано міфи про нього. Там були поради щодо вибору сала, рецепти та світовий досвід споживання сала.
Цікаву інформацію можна отримати, наприклад, у розділах: «Сало ідентифікація. Історія сала – історія України», «Саломандри», «Різносали». Текст в альбомі поданий двома мовами: українською та англійською.
2009 рік
У нас був власний журнал — Bistro!
Це спільний проєкт креативного рекламного агентства «Бюро Маркетингових Технологій» та Дизайн-студії Олега Яцуна.
Щомісячний журнал (з тиражем 20 000 примірників) був призначений для інформування читачів про можливості відпочинку, розваги та шопінгу у Києві.
Ми були партнером «Market Lab»!
Триденної нон-стоп «лабораторії».
В якій 12 провідних фахівців у сфері маркетингу, PR та event-management проводили сесії та case-study з найбільш актуальних тем.
150 учасників перевірили якість своїх знань та застосували їх на практиці, отримали поради із професійного досвіду українських маркетинг-гуру.
А також це рік довгострокових партнерств.
Креативна рекламна агенція «Бюро Маркетингових Технологій» отримала річний контракт на комплексне обслуговування ТМ Marshall, Sadolin, Pinotex з компанією «Akzo Nobel».
Тоді ми виросли й наш піар-департамент став окремою ланкою маркетингового ринку.
Створилося PR-бюро «Дієслово», що позиціонувало себе як Бюро дієвого PR.
Перший гучний проєкт — «Українці: шлях до себе». З метою привернення уваги до проблем самоідентифікації українського народу; пошуку національної ідеї; збереження та відновлення старих, а також – створення нових традицій.
2010 рік
А нове десятиліття ми почали з «наїзду».
Так ми свято зберегли комерційну таємницю.
Біля нашого офісу можна було спостерігати картину знищення близько 200 відеокасет із записами фокус-груп, глибинних інтерв’ю та інших досліджень.
Для того, щоб касетами неможливо було скористатися, було вирішено запозичити досвід борців із піратською продукцією. Звичайно, екскаватора під рукою у нас не виявилося, але корпоративний автомобіль із завданням цілком впорався.
2011 рік
“З Днем Народження, Шахтар!” від ТМ «Сармат».
Запропонували механіку інтерактивного проєкту. Щоб взяти участь в акції, необхідно було відвідати домашню гру «Шахтаря» на «Донбас Арені».
Там купити розливне пиво «Сармат» та голосно на камеру привітати улюблений клуб з ювілеєм.
Відеолистівка учасника розміщувалася на промосайті, де відбувалося онлайн-голосування за переможців.
Автори найкращих відеопривітань були нагороджені квитками на Гранд-шоу.
15 переможців отримали унікальну можливість вийти на поле «Донбас-Арени» та забити 11-метровий у ворота найсильніших та найкращих.
Дослідження ринку для FAW з Car Product Test.
Деякий час китайська делегація майже жила у нас в офісі:)
«Бюро» розфарбувало рекламні майданчики «Аквареллю»
Головна ідея — якщо ви «дозріли» до сімейного життя, своє затишне гніздечко вам буде дуже доречним.
2012 рік
Ми створили рекламу для Microsoft.
Спеціальна пропозиція на ліцензований пакет Microsoft Office. Креативний інсайт простий, але дієвий: «Годі користуватися тим, що тобі не підходить)))»
Лаконічно-іронічний образ відображає вигляд тих, хто використовує застарілий та малофункціональний, а також неліцензійний софт.
Також 2010-2013 роки були насиченні pharma-проєктами для Sanofi, Sandoz та Zentiva.
2014 рік
Ми повністю розірвали відносини з країною-агресором і продовжили розвивати українське.
Підписали контракт з ТМ «Біола». І вже восени представили їх ребрендинг світу.
2015 рік
Довели світу, що українське кукурудзяне насіння DEKALB, настільки ж якісне, як і імпортне.
Концепція «Кожна зернина – бездоганна. DEKALB» підкреслює високу якість всієї продукції, до останнього зерна. Запропонований дизайн цікавий тим, що він нагадує український прапор, що каже про місцеве виробництво.
Переходьте у розділ проєкти.
Якщо хочеш ще більше.
Визнання
Наш офіс прикрашений дипломами та грамотами :)
2006 — Бюро Маркетингових Технологій – тричі призер конкурсу Direct Hit.
Ми вибороли друге місце в номінації “Директ мейл В2В” за проєкт “Портфель, від якого неможливо відмовитися” – оригінальне запрошення для дилерів компанії “Unitrade”. Цей проєкт також отримав спеціальний диплом “Приз глядацьких симпатій”.
Спеціального призу “Найкраще DM-орієнтування 2006” удостоївся ще один проєкт нашого креативного агентства в Києві – “Груша, яку можна їсти” для кампанії “Світлові технології”.
2007 – Бюро Маркетингових Технологій – найкраще PR-агентство України за підсумками 8-го КМФР.
За проєкт “Всеукраїнський Турнір зі шкільного Макулатурингу на Кубок “Школярика””.
Девіз: “Аркуш за аркуш!”.
Бюро вибороло 1 місце на Національному конкурсі PR PRAWDA awards.
Про важливість цієї нагороди свідчить склад журі: конкурс судили піарники зі США, Великої Британії, Німеччини, Словаччини, Латвії, Росії та України. Серед конкурсантів – мережеві PR-агентства. А ми — найефективніше PR-агентство.
Бюро Маркетингових Технологій отримало нагороди ІІІ Національного Фестивалю соціальної реклами у двох номінаціях.
Серія друкованих робіт і відеоролик соціальної компанії “На обличчі не написана правда” посіли треті місця в номінаціях друкована та відеореклама. Роботу створено в рамках реалізації в Україні проєкту “Зниження рівня дискримінації осіб, які живуть з ВІЛ”.
2008 — Бюро Маркетингових Технологій здобуло дві перемоги в галузі дизайну.
На всеукраїнському конкурсі дизайну “Креативні ігри” рекламна агенція в Києві “Бюро Маркетингових Технологій” посіла І місце в номінації Етикетка та Упаковка за ТМ “Кринка” та ІІІ місце в номінації Знак та Логотип за лого “Наше Радіо”.
2013 — Креативне агентство “Бюро Маркетингових Технологій” серед переможців 7-го Національного фестивалю соціальної реклами.
Ми представили на фестивалі дві серії робіт: “Кидай вправи і сідай до справи” та “Допоможи тваринам із Червоної Книги”. З роботою “Кидай вправи і сідай до справи” ми увійшли до трійки переможців Фестивалю в номінації Соціальна зовнішня реклама.
Креативне агентство “Бюро Маркетингових Технологій” отримало Золотого Гудвіна в номінації Найкращий захід для бренду.
Журі відзначило інноваційний підхід до презентації автомобіля Skoda Octavia, в якій було задіяно чотири види мистецтва. На першому етапі концентрації на деталях використовувалися живопис і скульптура. На другому симбіоз кіно і театру.
А далі...
Ще більші проєкти!
З вами та для вашого бізнесу!
І дуже гарний опис нашого спільного проєкту! Що не залишив серця байдужими.
Текст із майбутнього
Кожен раз, коли ви сідаєте в автобус, ви бачите наш знак!
Дякуємо всім бюрошникам!
Напишіть, якщо забули.
ㅤ
Сергій Гайдай
Марія Ганженко
Наташа Бондарева
Олександр Стужук
Ірина Антощук
Ігор Познахоренко
Люда Ващенко
Юрій Ващенко
Марія Петрова
Аня Вологжаніна
Наталья Беликова
Андрій Кашпур
Настя Логвиненко
Аня Демидова
Саша Примак
Артем Вильбик
Ірина Шендрик
Олександр Іванішин
Марина Шиянь
Сергій Набок
Наталія Бужинецька
Віталій Бакенбрандт
Олексій Ганюков
Катя Бикова
Юрій Ламан
Марина Мазенко
Світлана Конощук
Соня Єршова
Христина Гуцалова
Влад Зайченко
Саша Барська
Катерина Козлова
Настя Вескова
Іванка Омельчук
Олена Пославська
Світозар Ніцполь
Олена Мурмілова
Марина Кручинська
Катерина Домбровська
Ніна Виходцева
Даша Агапова
Макоклюй Галя
Елена Терещенко
Константин Рубин
Денис Борисов
Дзюба Олександр
Сергій Рясенко
Віктор Стрижекурка
Антоніна Бодриченко
Олена Лихач
Саміра Абдулова
Альона Крапівка
Мирослава Семенюк
Сергій Циганенко
Таня Попович
Максим Жуменко
Нико Харчилава
Темур Шляхтович
Андрей Тавлуй
Катя Соколюк
Руслан Нуцалов
Світлана Гончар
Ліля Костіна
Настя Кохан
Настя дизайнер
Євген Гераскін
Тарас Бондарчук
Чигиринський Денис
Астапенко Оля
Костянтин Рубін
Дарія Муравецька
Дмитро Матвієнко
Богдан Козлов
Даша Чорноморець
Юля Чорноморець
Юля Подзолкова
Федір Смикалов
Катерина Джигіль
Євгенія Захватова
Ванін Сергій
Аня Верещак
Женя Яковлева
Лена Єрмоленко
Віола Денис
Олег Приміський
Маріанна Мандриченко
Еліна Слободянюк
Света Руденко
Лена Дорофеева
Денис Шехтман
Лілія Костіна
Аліна Комісаренко
Віка Хілобоченко
Василь Чубуков
Андрій Тавлуй
Світозар Ніцполь
Христина Чорненька
Наталія Варгіч
Настя Денисюк
Владислава Домченко
Влад Ковтун
Настя Коломієць
Світлана Кулібаба
Таня Шокотько
Ніна Адамішина
Настя Мартиненко
Сабіна Поп
Влад Посад
Олена Терещенко
Володимир Горюк
Ірина Нікулина
Максим Білоножко
Катерина Коршунова
Оксана Черненко
Поліна Кузьменко
Софія Нешва
Лариса Копил
Макс Баннов
Олена Ковриженко
Ольга Вадан
Олег Андрусів
Олег Терещенко
Настя Дзюба
Наташа Ткач
Юля Рукавіцина
Нікола Чорноголовко
Оля Панок
Дмитро Проценко
Христина Петренко
Христина Титарчук
Пучкова Вікторія
Наталка Кривко
Влада Макарова
Юля Савченко
Любов Бабка
Настя Шквіріна
Світлана Лукавенко
Василь Фісунов
Віталій Нарольський
Ігор Базуєв
Ірина Тимошек
Андрій Білоскурський
Володимир Калуга
Іван Чуба
Віктор Калабухов
Макс Вознюк
Віктор Коновалов
Карина Кравченко
Таня Овсієнко
Віра Мандрика
Марина Лагутіна
Оксана Соколова
Мар'яна Фень
Сергій Михальченко
Віталій Тищенко
Олександр Бурлака