Що таке «здоров'я бренду»?
ПОКАЗНИКИ ЗДОРОВ’Я:
Переваги brand health tracking
Brand health tracking — це стратегічний інструмент для вимірювання стану вашого бренду. Маркетологи й бренд-менеджери використовують його для вимірювання ефективності досягнення цілей.
Важливо, що потрібно вимірювати не тільки стан власного бренду, але й брендів-лідерів та конкурентів. Адже тільки в порівнянні знаходиться істина та ваш прибуток.
Збирайте інформацію — це дасть можливість діагностувати бренд та підвищити brand health. Прості й регулярні відстеження допоможуть збільшити продажі, скоротити витрати на рекламу й посилити слабкі місця. Не забувайте, що ваші клієнти чекають зворотний зв’язок (навіть на негатив) та швидке реагування. Все це також впливає на репутацію, лояльність й здоров’я вашого бренду.
Проведіть дослідження здоров’я бренду
Проскануйте всі складові позиціонування, від атрибутів бренду до сегментування цільової, придивіться до візуальної стилістиці бренду. Все повинно відповідати новим моделям поведінки аудиторії та її перевагам.
Ось такі способи маркетингових досліджень, які точно вам допоможуть:
— Фокус-групи та опитування
Найпоширеніший спосіб дослідження здоров’я бренду — це проведення якісних опитувань з цільовою аудиторією. Так ви можете отримати уявлення про впізнаваності вашого бренду. Ви також отримаєте докладні якісні дані.
— Регулярні інтерв’ю з клієнтами
Подібно фокус-групам та опитуванням, регулярні інтерв’ю з вашими клієнтами можуть дати гарне уявлення про здоров’я бренду. Наприклад, ви можете побачити, що змінилося в їх уявлення про ваш бренд та чому вони віддали перевагу вам серед конкурентів.
— Зворотній зв’язок
Отримайте дані за допомогою основних форм зворотного зв’язку, поговоривши зі своїми співробітниками, які працюють з клієнтами. Все це буде невід’ємною частиною нових змін на краще.
Сьогодні ринок перенасичений та майже в кожній сфері є 2-3 лідера. Від цього конкурувати стає ще складніше. Міцне здоров’я бренду стане вашою візитною карткою, яка допоможе добитися інтересу в покупців.
Ми точно знаємо, що тримати руку на пульсі свого бізнесу також важливо як й на своїй власній. Перевіряйте здоров’я бренду кілька разів на рік, перед рекламними кампаніями та після них. Та, звичайно ж, трекінг здоров’я необхідний для гнучких рішень, стратегій, ребрендингу й позиціонування. Звертайтеся до нас за консультацією по дослідженням здоров’я бренду. Разом ми зробимо ваш бренд міцніше.
Дякуємо за перегляд і за ваші вайбс:)