Чому так?
Це відбувається через те, що у брендів є голос або, як прийнято в маркетингу, tone-of-voice. Це ще одна мегаздібність, яка допомагає компанії диференціюватися серед конкурентів. У цій статті ми розберемо: що таке ToV, як побудувати базу комунікації, приклади голосів та чому він такий важливий при розробці брендингу.
Що таке tone-of-voice?
Tone-of-voice — це те як та про що говорить бренд.
Зрозуміти «як працює голос для споживачів» можна на прикладі «Голосу». Тренер має обрати учасника за голосом, не дивлячись на нього. Ніякі візуальні ознаки не впливають на вибір — тільки він і голос. Якщо голос вашого бренду вражає — споживач із захопленням натисне на «червону кнопку» та озирнеться.
Фірмова комунікація дозволяє нам бути послідовним у кожному каналі. Те «як ви говорите» має стати ідентифікацією бренду для споживачів.
В інтернеті та в тісних маркетингових колах зустрічається поділ на тон та голос. Для більш глибокого розуміння: порівнюйте ці дві речі з людьми. Якщо голос може змінюватися довго протягом життя, то з тоном ми жонглюємо щодня.
Голос бренда визначає світогляд, а тон — як передавати його всім оточуючим. Але ці поняття досить суміжні та взаємодоповнюючі, тому запам’ятовувати ці відмінності не обов’язково. Та й взагалі, завжди важливий зміст.
Як визначити який голос бренда потрібен?
Бренди часто говорять про одне й те ж, але зовсім по-різному. Та й навіть не відповідати на запит або не додавати веселий копірайт на візитівки — теж частина голосу.
Для того, щоб створювати комунікацію було легше, необхідно переглянути 3 важливих питання:
- Завдання
Всі тільки й говорять, що «бренди повинні закохувати та дарувати емоцію». Так, але будемо чесними — це не головне. Кожен бізнес має свої цілі та завдання. Їх потрібно точно визначити й виставити в порядку пріоритетності.
Адже саме завдання може вплинути на характер комунікації. Наприклад: ви розважаєте свою аудиторію абстрактним контентом або розповідаєте про себе для залучення нової? Задавайте питання таким чином і ви дізнаєтеся свій бренд по-новому.
Розповідайте свої глобальні цілі та місії людям, як це роблять світові бренди Apple, Dove, McDonald’s. І можливо завтра ваш бренд зробить світ кращим.
Цільова аудиторія
Але всі пункти, що вище, залежать від цільової аудиторії — від людей, яким ці повідомлення адресовані.
Зробіть так, щоб в спілкуванні з брендом споживач впізнавав себе або знайомого з схожим світоглядом. Для цього портрет вашого споживача повинен бути чітко проаналізований. Його не потрібно придумувати — потрібно проводити маркетингові дослідження. Тільки за допомогою них вийде зібрати цілісний образ, дізнатися їх цінності, болі та навіть отримати інсайти.
Дякуємо за перегляд і за ваші вайбс:)