КЛІЄНТ
ЗАДАЧА
Метою Mirage Style завжди було створювати для своїх жінок все найкраще, а для цього бізнес повинен розвиватися, змінюватися, реагувати на нові тренди та умови часу.
Саме для досягнення цієї мети компанія Mirage Style звернулась до нас: створити умови для нового якісного злету в розвитку бізнесу, зміцнити бренд чіткою стратегією, новим позиціонуванням та перспективою розвитку.
ДОСЛІДЖЕННЯ
Дослідницький відділ провів комплексні дослідження ринку верхнього жіночого одягу, приділивши особливу увагу сегменту плюс-сайз. Основний висновок полягає в тому, що в сегменті верхнього жіночого одягу великих розмірів немає серйозних гравців-конкурентів. І сильний бренд може стати в цій ніші брендом-категорією.
Дослідження також дозволили нам чітко виділити ядро цільової аудиторії Mirage Style, з яким ми продовжили більш глибоку роботу: організували та провели фокус-групи та глибинні інтерв’ю з представницями нашої ЦА. Це дало змогу нам визначити ключові інсайти та моделі поведінки нашої аудиторії, а також виділити слабкі та сильні місця в поточному сприйнятті бренду споживачем.
ІНСАЙТ
Mirage Style – це лише верхній одяг, і лише плюс-сайз!
ПОЗИЦІЮВАННЯ
Фокус-групи дозволили нам також знайти ті самі важливі цінності нашої аудиторії, яким повинен відповідати оновлений бренд Mirage Style: самодостатність, затребуваність, впевненість та любов до себе.
Озброївшись результатами аналізу ринку та проведених фокус-груп, ми сформулювали та зафіксували точний портрет типової клієнтки бренду Mirage Style, з її інсайтами, психографікою та цінностями.
Клієнтки Mirage Style – впевнені, прийняли себе у своєму тілі та віці, позитивно ставляться до свого тіла. Вони впевнені у своїй необхідності для світу. Від цього вони спокійні та задоволені.
Сподобалось?
Дивитись ще
Mirage Style
Colin’s