КЛІЄНТ

Наші клієнти стають постійними. Тож до нас звернувся магазин ноутбуків ChipChip, якому ми раніше розробляли брендинг. Наш улюблений чіпчик — магазин ноутбуків, що допомагає техніці знайти нове життя. 

 

ЗАДАЧА

Створити рекламну кампанію, яка збільшила б продажі та донесла головні цінності до ЦА. Потрібен креатив, що відкладається у пам’яті та чіткий медіаплан. Бо ринок техніки в України дуже щільно сформований і великі бренди забирають більшу частину інформаційного простору. 

theme

РОЗРОБКА РЕКЛАМНИХ КОНЦЕПЦІЙ

На основі брендбука ми створили рекламну кампанія, що грається на ритміці та мелодійності. Звісно не забули й про цільову авдиторію. Знайшли 3 головні сегментації. Ідея мала зацікавити скілового геймера, спокійну вчительку та суворого бізнесмена. 

Бренди біг-біг, а ціни чіп-чіп!

Було розроблено двох векторну рекламну кампанію, що містила два слогани. Вони не конкурували між собою і доповнювали загальну картину світу ChipChip. Використання двох слоганів дало велике поле для розшивання РК у малі формати та банерки.

А ПОТІМ АНІМАЦІЯ!

Наша креативна команда створила 3 відеоролики, а експертка з медіапланування підібрала найефективнішу стратегію запуску. Тож ви могли побачити нас на платформах YouTube, Instagram, Facebook (але тільки, якщо ви наша цільова)))

Стікерпак чік-чік

Створили особливий стікерпак, де чіп, вже не просто чіп. І це… Кохання з першого чіп-чіпу!

theme

РЕЗУЛЬТАТ

Цільова тепер знає, що якщо потрібен ноутбук — тоді в чіп чіп, їх там чекають бренди біг-біг, а ціни чіп-чіп. А головний магазин прикрашають наші стікери :р

 

Дякуємо!

Алі Назар
— Creative Director
Алі Ніна
— Strategу & PR Director
Дашенко Дар'я
— Copywriter

Олександр Іванішин
— Art-Director
Максим Амадор Вега
— Video&Motion
Настя Вескова
— Designer