ЗАДАЧА

Завданням команди було знайти влучне ім’я та виграшне позиціонування серед безлічі конкурентів.

ІНСАЙТ

Інсайтом стале саме місцезнаходження закладу – за кілька кроків від Михайлівського Собору. Одної з ключових пам’яток Києва.

ПОЗИЦІЮВАННЯ

Звідси починається знайомство з містом. Тут гості одразу відчувають – й атмосферу стародавньої столиці, й характер сучасного мільйонника.

THE KEY  – це ключ від Києва.  Open Kyiv With THE KEY. 

ЛОГОТИП

Логотип та візуальне оформлення органічно трансформуються під будь-який запит клієнта. Результат роботи – клієнти отримали влучне рекламне рішення, а гості Києва – сучасний готель.

 

АЙДЕНТИКА

«Ключову» ідею ми перенесли не тільки в назву, а й в айдентику готелю.

Восени 2019 THE KEY відчинив свої двері для перших відвідувачів і виглядав ось так: