ЗАДАЧА
Завданням команди було знайти влучне ім’я та виграшне позиціонування серед безлічі конкурентів.
ІНСАЙТ
Інсайтом стале саме місцезнаходження закладу – за кілька кроків від Михайлівського Собору. Одної з ключових пам’яток Києва.
ПОЗИЦІЮВАННЯ
Звідси починається знайомство з містом. Тут гості одразу відчувають – й атмосферу стародавньої столиці, й характер сучасного мільйонника.
THE KEY – це ключ від Києва. Open Kyiv With THE KEY.
ЛОГОТИП
Логотип та візуальне оформлення органічно трансформуються під будь-який запит клієнта. Результат роботи – клієнти отримали влучне рекламне рішення, а гості Києва – сучасний готель.
АЙДЕНТИКА
«Ключову» ідею ми перенесли не тільки в назву, а й в айдентику готелю.
Восени 2019 THE KEY відчинив свої двері для перших відвідувачів і виглядав ось так:
Сподобалось?
Дивитись ще
Mirage Style
Арсенал