КЛІЄНТ

PerioCenter — вузькопрофільний центр лікування, що займається яснами. Усі лікарі експерти в пародонтології. Головна проблематика, як донести клієнту важливість лікування. Бо всі ми звикли приділяти увагу зубам, ходити на регулярні огляди, купляти дорогі зубні пасти. Але мало клієнтів стоматологів замислюються, що хвороба криється нижче.

ЗАДАЧА

Ребрендинг мав донести до цільової авдиторії, що їх проблема вирішується тут! А комунікація мала бути лагідною, бо до них пацієнт потрапляв вже з запущеним випадком і з купою комплексів. Розробити рекламну кампанію, що включить лампочку над головою — «я відчуваю проблему з яснами, тож мені потрібно до PerioCenter. І нема чого соромитися».

 

ДОСЛІДЖЕННЯ

Проаналізували ситуацію на ринку, фактори, що на неї впливають та оцінили ризики. Також провели екскурс до свідомості клієнтів стоматологічних послуг і дізналися, де вони шукають спеціалістів та за яким принципом обирають лікаря. І вже з цією мапою знайшли не скарби, а конкурентне поле PerioCenter.

ІНСАЙТ

До нас приходять люди вже з проблемою і будуть приходити. Профілактичні процедури займають менший відсоток. Тож ми робимо акцент саме на лікуванні, а не на гігієні. Ми відмовляємося від маленьких філіалів і стаємо великою комплексною клінікою, що здатна розв’язувати всі проблеми пов’язані з яснами. Щоб ти нарешті зміг відчути смак життя, а не хвороби.

 

ПОЗИЦІОНУВАННЯ

Perio Center — єдиний високоспеціалізований центр, де гарантовано розв’язувати будь-які проблеми з твоїми яснами. Ми зробимо тебе знову здоровим, впевненим та щасливим.

PERIO CENTER — ЯСНИЙ ЕКСПЕРТ

Ми єдиний центр, що може похизуватися визнаною експертизою, навчає інших, веде доброчесне партнерство, має власні унікальні протоколи. А головне, ми ніколи не відмовляємося навіть від найскладніших випадків

РЕБРЕНДИНГ

Було вирішено не відмовлятися від яскравого помаранчевого кольору. Він був унікальним і приваблював. Але треба, щоб бренд запам’ятовувався не тільки кольором. Розробили унікальний знак, який підкреслював нашу нову ідеологію бренда і був легким для асоціацій із PerioCenter.

БУЛО

 

СТАЛО

 

theme

АЙДЕНТИКА

Головний стилетвірний елемент бренду – коловий градієнт, що символізує м’який процес переходу з однієї точки в іншу. Від початку лікування та нездорових ясен до здорової ясної посмішки, від замкнутої несоціальної людини – до впевненої в собі. Таким чином, айдентика транслює головні цінності бренду, підкреслюючи безболісність та правильність підходу до лікування

 

theme
theme
theme
theme
theme
theme
theme
theme

РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ

Бренд мав заговорити з клієнтами новою мовою. Після ребрендингу вирішено запустити рекламну кампанію, що вирішить болі й страхи цільової авдиторії та спрямує її в PerioCenter.

НАРЕШТІ ЯСНО, ЩО ТРЕБА ЛІКУВАТИ ЯСНА

BIG IDEA

Ми знаємо, що Неля відмовляє собі в посмішках, обіймах, близькості і взагалі не може повноцінно насолоджуватися життям. Щоразу в розмовах з іншими спливає дискомфорт, бо вона думає, що всі бачать її особисту проблему.

Кожна така ситуація — це знак, що вже час лікуватися. Оскільки маскувати хворобу не вийде. І в цьому допоможе Perio Center.

 

РЕЗУЛЬТАТ

Наші білборди побачив Київ, фотографували у метро. PerioCenter оновився і говорить з клієнтами їх мовою. Пацієнти знову можуть обіймати рідних, цілувати коханих і насолоджуватися життям. Бо вони дізналися, що їх проблема не страшна і вирішується в Perio. А маркетингові проблеми вирішуються тут!

Влучно дякуємо!

Назар Алі
— Creative Director
Ніна Алі
— Strategist
Світлана Кулібаба
— Client Director
Влад Ковтун
— Creative Team Leader

Влада Домченко
— Art Director
Поліна Кузьменко
— Lead Designer
Дар’я Дашенко
— Copywriter
Альона Довгопол
— Designer