КЛІЄНТ

На замовлення Хмельницької обладміністрації ми створили брендинг області, що розповідає про привабливість регіону для мандрівників.

ПРОЄКТ

Наше дослідження показало, що на Хмельниччині зосереджено безліч природних та історичних пам’яток. Регіон знаходиться в центрі країни та є перетином транспортних шляхів. Це робить область відмінним місцем для туризму.

Про ці переваги ми й говоримо в слогані: «Хмельниччина. Перехрестя стихій та історій».

 

Слоган підкріплений яскравим знаком. В його основу ліг традиційний орнамент подільської вишиванки, який вказує на історичну цінність області. Чотири різнокольорових елементи символізують чотири природних стихії. А в самому знаку можна побачити і перехрестя, і початкову літеру назви області.

 

Логотип і фірмові патерни будуть використовуватися в сувенірних продуктах, туристичній навігації, рекламних матеріалах тощо.

Депутати Хмельницької облради “погодили” бренд області.

ПІАР-ВИХОДИ