КЛІЄНТ
ЗАДАЧА
Ми розробили візуальну айдентику та позиціонуючий слоган, які відображають філософію та принципи діяльності Центру.
ПОЗИЦІЮВАННЯ
В рамках проміжного етапу розробки позиціонуючого слогану, ми визначили 3 варіанти. Надалі команда Büro.MT допрацювала їх, запропонувавши більш лаконічне маркетингове формулювання.
Назва «Центр дентальної імплантації» дає потужний меседж – Donich Clinic є серйозним медичним закладом із високотехнологічним обладнанням та досвідченими фахівцями.
СЛОГАН
Члени сім’ї Доніч присвятили свої життя служінню єдиній великій справі. Тому з’явився слоган Центру, що відображає його філософію, довгу історію допомоги людям і прагнення до покращень.
Ваша посмішка – наша пристрасть.
ЛОГОТИП
Знак на логотипі є стилізованим зображенням символу медицини й допомоги – хреста. Візерунок також відповідає рельєфу зуба зверху.
АЙДЕНТИКА
Ми запропонували варіації кольорових рішень та елементів айдентики, і разом із клієнтом обрали яскравий і живий логотип.