КЛІЄНТ

Громадська організація звернулася до нас, щоб створити інфопродукт для проєкту дитячих будинків сімейного типу. Потрібно було передати головні цілі, метрики проєкту і донести його цінність до потенційних спонсорів і меценатів.

ПРОЄКТ

Ми обробили аналітичну базу, що була наявна у клієнта. Вибрали рентабельну інформацію, що розкаже про можливості, плани та потреби саме проєкту.

 

І звичайно додали емоційний спектр — розказали про дитячі будинки, їх історію. Багато з них вимушенні були покинути свої домівки та тікати з 10 дітьми на руках. Взяли інтерв’ю у такої родини, що, на жаль, втратила свій дім.

 

РЕЗУЛЬТАТ

Наш продакшн створив чудову історію окремої сім’ї, що була підкріплена загальноукраїнськими числами та фактами. Ця відеопрезентація не полишила серця меценатів байдужими.

Влучно дякуємо!