КЛІЄНТ
Громадська організація звернулася до нас, щоб створити інфопродукт для проєкту дитячих будинків сімейного типу. Потрібно було передати головні цілі, метрики проєкту і донести його цінність до потенційних спонсорів і меценатів.
ПРОЄКТ
Ми обробили аналітичну базу, що була наявна у клієнта. Вибрали рентабельну інформацію, що розкаже про можливості, плани та потреби саме проєкту.
І звичайно додали емоційний спектр — розказали про дитячі будинки, їх історію. Багато з них вимушенні були покинути свої домівки та тікати з 10 дітьми на руках. Взяли інтерв’ю у такої родини, що, на жаль, втратила свій дім.
РЕЗУЛЬТАТ
Наш продакшн створив чудову історію окремої сім’ї, що була підкріплена загальноукраїнськими числами та фактами. Ця відеопрезентація не полишила серця меценатів байдужими.