ПРОБЛЕМА

У грудні 2020 року до Бюро Маркетингових Технологій звернулася організація Alliance for Public Health, аби привернути увагу до тестування від іншої пандемії. Пандемії про яку наразі забувають говорити — про ВІЛ/СНІД.

Сьогодні рівень захворюваності на ВІЛ у країнах Східної Європи та Центральної Азії вище, ніж будь-де у світі.

Самостійно визначити симптоми вірусу неможливо. Вірус може довгий час жити в організмі та жодним чином не проявляти себе. Щоб дізнатися про нього, необхідно зробити аналіз.

«Зараз особливо складно говорити про інші хвороби, аніж коронавірус. Хоча ці хвороби не зникали, а лише випали з нашого поля зору. Завданням цього проєкту було звернути увагу на пандемію ВІЛ/СНІД та залучити людей до тестування. Світ змінився й медицина також. Експрес-тестування доступне, анонімне та швидке — його не слід боятися. Ми хочемо, щоб про це дізналися якомога більше людей».

ЗАДАЧА

  • Покращити обізнаність цільової аудиторії про наявність та переваги експрес-тестування.
  • Створити зацікавленість суспільства та інтерес ключових груп до ВІЛ-тестування.
  • Через створення запиту стимулювати пропозицію та доступність експрес-тестів в аптеках.

 

ІДЕЯ

До більшості аналізів люди ставляться, як до звичайної процедури. Але тестування на ВІЛ оточене упередженнями про складність, відсутність конфіденційності, небезпеки та тривалість процедури.

 

Сьогодні це вже у минулому.

 

Зараз тест на ВІЛ можна пройти не лише у закладі з тривожною назвою «Центр СНІДу». Тестування активно проводяться у приватних клініках, мобільних амбулаторіях, та, що маловідомо — навіть у себе вдома.

Такий тест дуже важливий, адже люди, у яких виявлено вірус на ранній стадії, живуть довгим та повним життям.

 

Наша комунікаційна кампанія працює не лише на інформування проблеми,

а з фундаментальними тригерами — стереотипами та страхами,

що є головними перешкодами для тестування на ВІЛ. Цю соціальну ініціативу ми поєднали однією місією, ідеєю та хештегом — #тест_не_квест. Назва підкреслює суть кампанії: щоб пройти тест, не треба великих зусиль.

 

Тестування не кусається, воно потрібне та доступне — береш і робиш.

РІШЕННЯ

1

Розробили комунікаційну кампанію, що об’єднана однією місією та ідеєю.

 

2

Зробили стопмоушен-відео про легкість процедури експрес-тестування.

 

3

Розмістили нативні публікації про можливість експрес-тестування
та посилили інформаційну кампанію за допомогою медіарозміщень.

 

4

Створили можливість ознайомитися з процедурою за межами соціальних мереж.

 

ВТІЛЕННЯ

Заручилися підтримкою 5 відомих instagram-блогерів й лідерів думок з України, Грузії та росії з потрібною цільовою аудиторією та об’єднали інфлюенсерів однією місією.

 

Вони поділилися особистими історіями про міфи та стереотипи, пов’язані з тестуванням. Блогери здали тест та закликали підписників не боятися тестуватися.

Крім того, блогери й самі дізналися,

 

РЕЗУЛЬТАТ

За короткий проміжок часу нам вдалося привернути увагу достатньо великої кількості людей:

 

973500+ людей побачили публікації про тестування в Instagram

3525+ зберегли ці публікації у своїх Instagram-акаунтах

12 ЗМІ  написали про соціальну ініціативу

 

Проєкт отримав величезну підтримку від багатьох користувачів, а також відомої української ведучої Поліни та топ-моделі Елли Кандиби. А також писали на популярних Cases та Mc.today. Люди активно ділилися та розповідали про свій досвід та страхи, які були зруйновані.

 

Ми вважаємо, що подібні соціальні проєкти здатні змінити світ. А кожен з нас щасливий стати частиною цих змін!

 

Влучно дякуємо!

Алі Назар
— Creative Director

Алі Ніна
— Strategist

Ковтун Влад
— Copywriter

Коломієць Анастасія
— Account Manager

Кузьменко Поліна
— Designer

Мартиненко Анастасія
— Client Director

Поп Сабіна
— Junior Designer

Терещенко Олена
— Public Relations Manager

Гаврилова Інна
— PR&Communications
Manager "Alliance for Public Health"

Сподобалось?

Дивитись ще
Медіакампанія «Обличчя»
Медіакампанія «Обличчя»

Товариство Червоного Хреста України

Ребрендинг і комунікація: СЛ ЖБА  РОЗШ КУ  Д ТЕЙ
Ребрендинг і комунікація: СЛ ЖБА РОЗШ КУ Д ТЕЙ

«МАГНОЛІЯ» Служба Розшуку Дітей