Соціальна кампанія для Cage Free Альянс #eggsfriendly

ПРОБЛЕМА

У деяких курочок все життя проходить у тісному просторі. На великих виробництвах розмір кліток може бути не більшим за лист А4. Їх пір’я ніколи не відчувало сонячного проміння, а будь-які природні потреби ігноруються. В таких умовах курка не може навіть поворухнутися.

theme

Але існують пташки, яким пощастило більше і вони можуть вести вільний спосіб життя, в просторих вольєрах, без стресу та знущань. Купатися в пісках, копатися в землі, розправити крила та вести довгі прогулянки на свіжому повітрі.

Разом з Cage Free Альянс ми вирішили звернути увагу супермаркетів, виробників та споживачів — щоб усі переходили на яйця вільного випасу, де пташки не страждають. Для цього залишилось знайти спосіб комунікації, що запрацює і без «залякування».

ЗАДАЧІ КОМУНІКАЦІЇ

1. Донести проблему

негуманного утримання курочок у клітках та показати різницю між продуктами жорстокої експлуатації та фермерськими продуктами, вирощеними з любов’ю.

2. Змінити поведінку

сформувавши в покупців запит на етичне, свідоме та гуманне споживання курячих яєць.

3. Долучити бізнес

надавши йому іміджеві маркетингові переваги від долучення до етичного використання курячого продукту.

 

ДОСЛІДЖЕННЯ

Ми провели дослідження поведінки споживачів. І головним інсайтом було те, що для споживача немає ніякої візуальної різниці між cage-free та cage-locked.

Далі виявилось, що 80% респондентів асоціюють яйця зі стравами на сніданок, з яких розпочинається їх день.

А також, що «добрий ранок» у кожного різний. Ми виділили для себе основну аудиторію та місію. Ми звертаємося до молоді з метою інформування про яйця cage-free та про «нелюдські» умови, в яких тримають курочок.

Наша комунікація мала відрізнятися від типової соціальної реклами, тому після досліджень створили певні «рамки» для креативу:

1. Без “страшилок”

Ми не показуємо жахливі фото нещасних тварин, не намагаємося сформувати відчуття провини в споживачів, не залякуємо стражданнями та біллю тварин, не брешемо. Натомість ми створюємо бажання бути доброю людиною.

 

2. Ком’юніті

Створюємо легку суспільну ідеологію, долучаючись до якої люди зможуть легко транслювати навколишнім свої гуманні та прогресивні погляди на споживання та зооактивізм.

 

3. Шерінг

Розробляємо як систему візуальних та вербальних символів, так і рекламні продукти, якими люди та бізнес зможуть легко ділитися та відтворювати.

 

ІДЕЯ

Ми розробили концепцію — «Добрий ранок, яйкос-френдлі сніданок». Створили додаткову цінність для вільного яєчка, бо тепер воно дарує вам ранкову посмішку. На противагу поряд знаходиться нещасне і зле яйце від поневоленої курки. Вони і передають нам головну емоційну відмінність продукції.

Одразу до рекламної кампанії ми створили спеціальні відзнаки «Яйкос-френдлі», що допоможуть відрізняти вільну продукцію на полицях супермаркетів, у ресторанах або інших громадських закладах.

Тепер різниця буде відчутною та помітною!

theme

РЕЗУЛЬТАТ

Ви можете побачити дійсно вільне виробництво на полицях, та обрати на сніданок щасливе яєчко.

 

У магазинах і ресторанах на вас чекає спеціальна етикетка. На ній зазначена інформація про те, як утримують курей. До ініціативи вже долучилися такі бренди, як «Сільпо», «Лавка Традиція», Zakaz.ua, Natur Boutique та «Клюква Брюква».

 

А ви #яйкосфрендлі?

theme

Влучно дякуємо!

Алі Назар
— Creative Director
Домченко Влада
— Senior Designer
Ковтун Влад
— Copywriter
Кулібаба Світлана
— Client manager

Кузьменко Поліна
— Designer
Мартиненко Анастасія
— Client Director
Поп Сабіна
— Designer
Посад Влад
— Art-Director