КЛІЄНТ

На початку року до нашого офісу на Дмитрівській завітав український виробник печива. Довгий час його підприємство створювало продукцію для інших брендів, але настав і його час.

Він мріяв про створення власного бренду печива, яке стане сильним конкурентом усім «рошенам» та «орео». Таким брендом, який можна буде побачити на полиці магазину з сусіднього магазину. А ми раді зробити з цієї мрії реальність!

ЗАДАЧА

Створити та запустити новий бренд печива. Провести дослідження, щоб покращити продукт зовні та середині, знайти інсайт. Розробити неймінг для головного бренду та 6 суббрендів, позиціонування, платформу, айдентику та дизайн кожного пакування.

theme

ДОСЛІДЖЕННЯ

Ми вважаємо, що кожна гарна ідея починається з міцного аргумента. Тому ми стартували з дослідження ринку, локацій, конкурентів. Зібрали портрет споживача, їх звички та провели опитування.

— Аналіз локацій

Обрали найбільші мережі українських супермаркетів. В них ми розібрали ціни печива, бренд та присутність на полицях.
Все це допомогло дізнатися специфіку схожих товарів у дистриб’юторів.

 

— Аналіз конкурентів

У мережах магазинів ми визначили найбільш поширене печиво. Вивчили його смаки
та асортимент. Проаналізували причини вибору, а потім опитали найрозповсюдженіші асоціації, що виникають про печиво.

 

— Рекламний простір

Зробили все для розуміння: де потрібно розпиляти свої маркетингові чари. Вивчили зручні канали комунікацій споживачів. Яку рекламу вони запам’ятовують та де її бачили. Чи потрібні їм розсилки, нагадування про акції та бренд.

 

— «Печиво в житті людини»

На фокус-групах дізнались, яке місце у серці людей займає печиво. У які моменти життя згадують про нього? Що вони полюбляють замість нього? Чому віддають перевагу при виборі? Та систематизували споживацьку поведінку у нудні таблиці для стратегів (жартуємо, не таблиці).

— Тест-драйв печива

Про печиво можливо багато говорити, але краще його разок скуштувати. Ми перевірили, що респондентам полюбляється найбільше, а що краще не діставати з печі.
А поки вони захопливо їли печиво, ми розвідали усі інсайти та спостереження.
theme

ПОЗИЦІЮВАННЯ

Наше печиво краще за будь-кого знається на позитиві. Ми переконані, що печиво — це не борошно та цукор, а відчуття щастя у животику. Наші продукти асоціюються з крутими, незабутніми та позитивними емоціями.

ІНСАЙТ

 

Вже на етапі досліджень ми побачили, що споживачі майже не запам’ятовують назву або бренд печива. Вони концентруються на емоціях, обставинах та моментах, при яких скуштували його. Хтось згадує про печиво, що спробував
у Італії. А хтось, як їв його у роздягальні спортзалу. Ми вирішили, що наше печиво має стати не продуктом. Печиво має перетворитись на ці моменти та емоції. І звичайно, це було б неможливим без магії.

Печиво щасливих людей

Наш продукт

Ми виробляємо тільки печиво. Але дуже багато його видів та смаків.

Особливість категорії

На відміну від цукерок та інших солодощів, печиво — це ще й про поїсти.

Яку потребу закриваємо?

Швидке задоволення та насичення. Найзрозуміліший десерт.

 

НЕЙМІНГ

Світ побачив цю назву після того, як наш копірайтер поєднав слова «магія» та «їсти». Назва Magїsto створена на базі інсайту. Ми не хотіли, щоб назва була про печиво, а мріли про назву з емоцією.

До того ж виявилось, що у перекладі з латині “magist” — класний, чудовий, вищий ступінь щастя.

ЛОГОТИП

 

Ми створили текстовий лого на основі рукописної каліграфії. Крім літер, лого містить зірочки, що підкреслюють незвичну назву бренду. Сам логотип має особливий настрій, круглі пензлеві форми та певну «класичність».

 

Тому він підкреслює загальну ідею платформи бренду та фактично виражає її у лаконічній графічній формі лого.

АЙДЕНТИКА

 

Magїsto — є найщасливішим печивом для найщасливіших людей. Тому всі його види та смаки асоціюються з крутими, незабутніми та позитивними емоціями.

Тому всі продукти асоціюються з крутими, незабутніми та позитивними емоціями. Назви суббрендів Magїsto — це яскраво виражені емоції щастя.

Емоції, що зашкалюють та мають найвищий градус. Неймінг суббрендів підкреслює ідею «щастя» у кожній упаковці печива, а також емоцію, яку ти отримаєш від нашого бренду.

РЕЗУЛЬТАТ

Тепер блукаючи супермаркетом у пошуках солоденького, неможливо пройти повз яскраво червоні упаковки. Гарний настрій чекає усіх на кожній полиці АТБ, Сільпо, NOVUS та Еко-Маркет. У цьому кейсі нам вдалося довести, що маркетингова магія існує не тільки на сторінках фантастичних книжок.

Магістична дяка!

Алі Назар
— Creative Director
Алі Ніна
— Strategу & PR Director
Домченко Влада
— Senior Designer
Ковтун Влад
— Copywriter
Кулібаба Світлана
— Client manager

Кузьменко Поліна
— Designer
Мартиненко Анастасія
— Client Director
Поп Сабіна
— Designer
Посад Влад
— Art-Director
Терещенко Олена
— PR-manager