КЛІЄНТ
Компанія Bionorica — лідер у виробництві фітопрепаратів і розробник унікальної технології фітонірингу — давні партнери Бюро Маркетингових Технологій.
ПРОЄКТ
Компанія регулярно проводить науково-освітні конференції для лікарів. У листопаді 2017-го року Bionorica провела масштабний міжнародний науковий симпозіум у Львові за участю 150 лікарів-урологів і вчених.
Захід під назвою «Клуб iCan» став місцем зустрічі колег і однодумців, лікарським клубом для обміну досвідом та неформального спілкування.
РЕЗУЛЬТАТ
Бюро Маркетингових Технологій займалося підготовкою та безпосередньою організацією заходу. В рамках креативної частини проекту ми створили концепцію події, розробили логотип і візуальну айдентику, а також всі супровідні матеріали (запрошення, фірмові пакети, банери, карти-флешки та інші продукти).