КЛІЄНТ

Разом з нашим клієнтом ми створили магістичний бренд печива. Але яким би магістичним брендинг не був — йому необхідно заявити про себе у комунікації! Інакше магія так й залишиться лише в легендах.

ЗАДАЧА

Створити рекламну кампанію для запуску бренда. Та заявити про себе у всіх релевантних каналах для нашої авдиторії: facebook, instagram, google та youtube. Щоб 22-річна Аня показала своїй подружці ролик та сказала: «Диви, як магістично!»

РОЗРОБКА РЕКЛАМНИХ КОНЦЕПЦІЙ

Під час досліджень ми отримали декілька інсайтів, на базі яких почали розробку рекламної кампанії. Перший — про те, що в гонитві за «ідеальністю» ми забуваємо про власне щастя. Навіть, коли ми у спортзалі, посеред ночі або на тренінгу з правильного харчування. Якщо солодке робить нас щасливими — не потрібно від нього відмовитись.

Другий інсайт про те, що зі смачно-солодко-хрумким печивом навряд чи захочеться ділитися. Навіть якщо поруч кохання всього твого життя, ми все одно намагаємось приховати для себе на одне печивко більше.

Клієнт вирішив не обирати на свій розсуд, а звернутися до ЦА (до молоді 18-25 років). Тому ми провели дослідження та спитали в авдиторії: «Яка правда життя вам ближче?»

Ми створили *аніматики роликів та показали їх авдиторії бренда

theme

Проєкт стартував з дослідження реакції ЦА на концепції рекламних роликів. Наші креативники створили короткі ілюстративні анімації, а відділ досліджень зібрав необхідний фідбек з фокус-груп.

*аніматик — це анімована послідовна історія з ілюстраціями, яка допомагає візуально зрозуміти, що відбуватиметься у роликах.

А ПОТІМ ВІДБУЛАСЬ КІНОШНА МАГІЯ

Після того, як ролики були обрані, неймовірні історії почали втілюватися у життя.

Про зйомки ми можемо розповідати вічність, але ніщо не скаже більше, ніж наші магістичні ролики. Подивіться самі:

DIGITAL-РЕКЛАМА

Наша начинка — знайомство користувачів з брендом. Ми запакували її в обгортку з двох концепцій. Для банерів ми обрали маленькі віршики. Вони яскраво продемонструють особливості асортименту. Грайливо донесуть цінності бренду та діляться гарним настроєм.

Печиво хрусь-хрусь — щастя, кусь-кусь!

theme

Відеоконтент будується навколо останньої коробки з печивом. Таке смачне, що миттєво зникає з полиць. Навіть котик своїми лапками схопив собі смачненького.

Схопи своє солоденьке першим!

theme

А також наші маленькі продуктові банери для реклами в google та месенджерах. Вони розказують про найголовніше: логотип, колір та упаковку, яку варто шукати на полицях. Тепер слоган «Щастя їсти Magїsto» можливо зловити на кожному кліку.

theme

РЕЗУЛЬТАТ

Наша цільова авдиторія дізналася, що в магазинчиках на них чекає магія. Вони бачили чари Magїsto, коли переглядали відео на YouTube, гортали стрічку Instagram, заходили на улюблені сайти, навіть коли дивилися прогноз погоди на завтра.

 

  • 369 тисяч переглядів на Youtube

  • 500 тисяч показів у Instagram/Facebook

  • 6.7 мільйонів показів у Google Ads

Магістична дяка!

Алі Назар
— Creative Director
Алі Ніна
— Strategу & PR Director
Домченко Влада
— Senior Designer
Ковтун Влад
— Copywriter
Кулібаба Світлана
— Client manager

Кузьменко Поліна
— Designer
Мартиненко Анастасія
— Client Director
Поп Сабіна
— Designer
Посад Влад
— Art-Director
Терещенко Олена
— PR-manager