Алі Назар
— Creative Director
Алі Ніна
— Strategу & PR Director
Домченко Влада
— Senior Designer
Ковтун Влад
— Copywriter
Кулібаба Світлана
— Client manager
КЛІЄНТ
Разом з нашим клієнтом ми створили магістичний бренд печива. Але яким би магістичним брендинг не був — йому необхідно заявити про себе у комунікації! Інакше магія так й залишиться лише в легендах.
ЗАДАЧА
Створити рекламну кампанію для запуску бренда. Та заявити про себе у всіх релевантних каналах для нашої авдиторії: facebook, instagram, google та youtube. Щоб 22-річна Аня показала своїй подружці ролик та сказала: «Диви, як магістично!»
РОЗРОБКА РЕКЛАМНИХ КОНЦЕПЦІЙ
Ми створили *аніматики роликів та показали їх авдиторії бренда
Проєкт стартував з дослідження реакції ЦА на концепції рекламних роликів. Наші креативники створили короткі ілюстративні анімації, а відділ досліджень зібрав необхідний фідбек з фокус-груп.
*аніматик — це анімована послідовна історія з ілюстраціями, яка допомагає візуально зрозуміти, що відбуватиметься у роликах.
А ПОТІМ ВІДБУЛАСЬ КІНОШНА МАГІЯ
DIGITAL-РЕКЛАМА
Наша начинка — знайомство користувачів з брендом. Ми запакували її в обгортку з двох концепцій. Для банерів ми обрали маленькі віршики. Вони яскраво продемонструють особливості асортименту. Грайливо донесуть цінності бренду та діляться гарним настроєм.
Печиво хрусь-хрусь — щастя, кусь-кусь!
А також наші маленькі продуктові банери для реклами в google та месенджерах. Вони розказують про найголовніше: логотип, колір та упаковку, яку варто шукати на полицях. Тепер слоган «Щастя їсти Magїsto» можливо зловити на кожному кліку.
РЕЗУЛЬТАТ
Магістична дяка!
Кузьменко Поліна
— Designer
Мартиненко Анастасія
— Client Director
Поп Сабіна
— Designer
Посад Влад
— Art-Director
Терещенко Олена
— PR-manager
Сподобалось?
Дивитись ще
«МАГНОЛІЯ» Служба Розшуку Дітей