КЛІЄНТ

«Пакунок маляти» (також відомий як «бебібокс») містить всі необхідні речі для перших півроку життя маляти, та з 2018 року надається кожній родині при народженні дитини. Україна – третя країна у світі, яка безкоштовно забезпечує подібними пакунками. Програма отримала безліч позитивних відгуків від українських сімей.

ЗАДАЧА

Пакунок маляти не перестає вдосконалюватися і тому йому потрібна була відповідна айдентика, що підкреслює важливість державної допомоги родинам з новонародженими.

Вона мала бути яскрава, позитивна. Айдентика була розроблена з урахуванням можливих майбутніх адаптацій та легко конфігурується під будь-які носії.

 

ЛОГОТИП

Ми оновили логотип Пакунку маляти. Раніше це була громоздка коробка, яка погано масштабувалася. Тепер це — комбінований логотип з символом лелеки та окремою м’якою типографічною частиною. В якості відсилки до старого логотипу, в нас з’явилась додаткова колабораційна конфігурація логотипу.

 

ТИПОГРАФІКА

Для типографіки ми створили кастомну версію шрифту Bellota з українськими кириличними символами та дитячо-пом’якшеними літерами.

Для набору звичайних великих текстових блоків ми використовуємо державну гарнітуру e-Ukraine.

theme

Також ми створили систему легких дитячих ілюстрацій (з якою ви вже могли познайомитись протягом кейсу), а також
дуже милого та активного бренд-маскота Зайку, який допомагає Пакунку маляти в комунікаціях з українськими матусями!

 

theme
theme

РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ

Для того, аби усі матусі змогли дізнатись про крутий оновлений “Пакунок маляти”, ми створили рекламні ролики.

Запросили круту матусю та її не менш крутого бебіка, який підкорив спочатку бюрошників своїм повзунком з Пакунку, а потім знімальну групу своїми акторськими навичками. Це було справжнє влучення у яблучко — акторка-мама сама користувалась Пакунком і залишилась дуже задоволеною. Напевне, тому знімальний процес пройшов так круто 🙂 А ще тому, що ми знімали з нашими молодими та веселими партнерами Lanet Production!

Наші відеоролики чесно розповідають про перші етапи материнства і дитинства. Бути мамою — не просто.

Але якщо поруч буде Пакунок маляти, перщі складнощі перетворяться на перші приємні спогади!

 

МЕДІА ПОКАЗНИКИ

За результатами рекламної кампанії, плановий kpi щодо медіапоказників перевиконаний. Цільова аудиторія —жінки, віком від 18 до 44 років, Україна, складає 5 млн. осіб.

У підсумку кампанії охопили 60% ЦА, тобто 3 млн. осіб.

theme

Перевиконали план!

Фактичні медіа показники перевищують планові. Наявний приріст у показах, кліках та охопленні, а 68% часу виходу рекламного ролику здійснювався у Prime Time.

 

Digital-кампанія Пакунку маляти також включала в себе розміщення 15-секундного та 70-секундного ролику у YouTube.

23% зі 100% ЦА, жінки 18-44 роки, додивились 15-секундний ролик, а 70-секундний — 14%.

 

CASE SUMMARY

Влучно дякуємо!

Алі Назар
— Creative Director

Алі Ніна
— Strategу Director & PR Director

Домченко Влада
— Senior Graphic Designer

Ковтун Влад
— Copywriter

Коломієць Анастасія
— Client manager

Кузьменко Поліна
— Designer

Мартиненко Анастасія
— Client Director

Поп Сабіна
— Designer

Посад Влад
— Art-Director

Терещенко Олена
— PR-manager

Сподобалось?

Дивитись ще