ЗАДАЧА

На замовлення компанії наше агентство реалізувало масштабне маркетингове дослідження, яке виявило основні потреби та переваги цільової аудиторії бренду «АТБ-маркет» як щодо магазинів мережі, так і по відношенню до конкурентів.

 

В рамках проєкту наші дослідники опитали 2550 осіб ― реальних і потенційних покупців «АТБ-маркет» віком від 22 до 65 років. Опитування проходили в межах пішої досяжності (до 600 метрів) від 50-ти магазинів «АТБ».

РЕЗУЛЬТАТИ

Підсумком дослідження став точний портрет ЦА бренду: її соціально-демографічні характеристики, вподобання, сприйняття супермаркетів мережі. Ми змогли проаналізувати, наскільки магазини «АТБ» відповідають очікуванням покупців, та сформували рекомендації щодо розвитку і просуванню мережі.