КЛІЄНТ
ЗАДАЧА
На замовлення компанії наше агентство реалізувало масштабне маркетингове дослідження, яке виявило основні потреби та переваги цільової аудиторії бренду «АТБ-маркет» як щодо магазинів мережі, так і по відношенню до конкурентів.
ДОСЛІДЖЕННЯ
В рамках проєкту наші дослідники опитали 2550 осіб ― реальних і потенційних покупців «АТБ-маркет» віком від 22 до 65 років. Опитування проходили в межах пішої досяжності (до 600 метрів) від 50-ти магазинів «АТБ».
РЕЗУЛЬТАТИ
Підсумком дослідження став точний портрет ЦА бренду: її соціально-демографічні характеристики, вподобання, сприйняття супермаркетів мережі. Ми змогли проаналізувати, наскільки магазини «АТБ» відповідають очікуванням покупців, та сформували рекомендації щодо розвитку і просуванню мережі.
Сподобалось?
Дивитись ще
ТМ «Злагода»
Domino’s Pizza