КЛІЄНТ
Результати “таємного покупця” через сервіс Meest China
ЗАДАЧА
- Оцінити зручність роботи із сервісом
- Оцінити виконання стандартів спілкування операторами служби підтримки
- Визначити особливості взаємодії з клієнтами операторів call-центру та чат-підтримки
- Проаналізувати проходження всіх етапів оформлення замовлення та доставки
- Оцінити надання додаткових послуг та якість доставки
- Дати характеристику загального враження від використання сервісу
ПРОЄКТ
B2C – 10 таємних покупців
В2В – 3 таємні покупці
Відмінна риса клієнтів B2B – специфічна, бізнес-орієнтована комунікація з СКП: питання про терміни, податки, гарантії
Завдання таємного покупця – пройти шлях нового клієнта Meest China.
РЕЗУЛЬТАТ
Після опитування ми отримали враження від користування Meest. На основі яких ми розробили рекомендації, як покращити воронку та юзабіліті.