КЛІЄНТ

Результати “таємного покупця” через сервіс Meest China

ЗАДАЧА

  • Оцінити зручність роботи із сервісом
  • Оцінити виконання стандартів спілкування операторами служби підтримки
  • Визначити особливості взаємодії з клієнтами операторів call-центру та чат-підтримки
  • Проаналізувати проходження всіх етапів оформлення замовлення та доставки
  • Оцінити надання додаткових послуг та якість доставки
  • Дати характеристику загального враження від використання сервісу

ПРОЄКТ

B2C – 10 таємних покупців

В2В – 3 таємні покупці

Відмінна риса клієнтів B2B – специфічна, бізнес-орієнтована комунікація з СКП: питання про терміни, податки, гарантії

Завдання таємного покупця – пройти шлях нового клієнта Meest China.

РЕЗУЛЬТАТ

Після опитування ми отримали враження від користування Meest. На основі яких ми розробили рекомендації, як покращити воронку та юзабіліті.