КЛІЄНТ

Iprint — шовкотрафаретний друк з Одеси, також пропонує пошиття виробів за готовими викрійками. Працюють B2B, але можуть братися за індивідуальні замовлення. Звернулися, бо хотіли знайти ядро цільової авдиторії, змінити бачення бренда і оновитися.

ЗАДАЧА

Фірма вже мала своїх клієнтів, зовсім не ноунеймів у світі моди. Але розголошувати їх імена, додавати собі в портфоліо вдавалося рідко. Тож Iprint зайшов у глухий кут. Вони роблять якісно і стильно, а показати цього не можуть. Ніяк не виділяються на ринку. Тож головною задачею було сказати: «Хей, ми тут і завжди були тут». У цьому допоміг влучний маркетинг, бренд-стратегія та нове візуальне позиціонування.

 

ЦІЛЬОВА АВДИТОРІЯ

На стратегічній сесії ми визначили, що ставити акцент потрібно на молодих підприємцях (власниках своїх брендів одягу). На основі досліджень з’явився портрет ЦА. Ім’я йому випало Максим, 25 років. Дізналися про нього важливі дрібнички. Від сімейного положення до страхів і бар’єрів. Постало питання: «Що Максим хоче отримати від бренда?»

 

ІНСАЙТ

Проаналізували чому люди обирають саме шовкотрафаретний метод друку. І на одному із глибинних інтерв’ю виникла цінність:

«Для мене цінність шовкографії у тому, що я можу тиражувати Арт – я можу унікальну річ розмножувати … Завдяки цьому багато людей можуть носити креативні складні штуки, які, можливо, створювалися роки»

Ми надійний партнер, який втілює будь-які ідеї комплексно та «під ключ».

theme

НЕЙМІНГ

FORMATE

В перекладі з англійської “for mate” означає «для приятеля». Ми створені та працюємо для наших товаришів — українських брендів. Допомагаємо їм і творимо для них. Окрім дослівного перекладу: слово form говорить про наш друк, що підлаштований під будь-які форми дизайну і втілює найсміливіші фантазії. А слово format, що зчитується у назві, натякає на незвичний підхід.

Наш формат — шовкотрафарет і це наша унікальна цінність.

ПОЗИЦІОНУВАННЯ

Об’єднавши унікальність пропозицій, отримаємо партнера брендів зі шовкотрафаретного друку та пошиття, що може забезпечити комплексне виробництво. І він покаже нереальну реальність  — саме Formate може реалізувати найсміливіші ідеї. Буде на одній хвилі з тобою і твоїм брендом. Доведе, що шовкотрафарет — це круто. І саме Formate знає секрет «вічної футболки». А також  технологічність і безпека —  база у його роботі.

 

theme

РЕБРЕНДИНГ

Наші клієнти стильні та творчі люди. Бренд мав не відставати у своїй візуальній комунікації. Обрали діджитальні кольори, щоб передати драйвовість і тому, що бренд може відтворити найскладніші pantone.

ЛОГОТИП

Це поєднання текстової частини на основі фірмового шрифту та кольорової точки як основи бренду, так і шовкотрафаретного друку. Гострі трикутні засічки “f” та “t” підкреслюють круглу динаміку літер “o” та “e”. Разом композиція чітко дає зрозуміти головні цінності бренду.

theme

АЙДЕНТИКА

Головний стилетвірний елемент бренду – кольорова точка всередині чорного кола, що нагадує ціль і символізує 100% досягнення результату. Для створення фірмового патерну та графічних елементів використовується прийом halftone: рівномірний розподіл точок різного розміру.

theme
theme
theme
theme
theme
theme

РЕЗУЛЬТАТ

Тепер Formate можливо впізнати не тільки за якістю. Бренд має свій голос та стиль. І не поступається у брендингу своїм клієнтам з фешн-індустрії. Всі почули і побачили, хто може реалізовувати найсміливіші ідеї.

Влучно дякуємо!

Алі Назар
— Creative Director
Кулібаба Світлана
— Client Service Director
Нєказаков Дмитро
— Art Director
Домченко Влада
— Art Director

Кузьменко Поліна
— Designer
Алі Ніна
— Strategist
Ковтун Влад
— Creative Team Lead
Дашенко Дар’я
— Copywriter