КЛІЄНТ

У країнах пострадянського простору психологічна терапія часто ототожнюється з душевними розладами та психіатричними хворобами. Це хибна думка. Гештальт-терапія – це психологія для щасливих людей. Вона робить життя більш відкритим, комфортним, відкриває шляхи до більш глибокого розуміння своєї особистості. Геннадій Мустафаєв – один з кращих дипломованих практиків України.

ЗАДАЧА

Наша мета – зламати стереотип про психологів та познайомити авдиторію з сучасними методами Геннадія Мустафаєва. Жодного ігнорування проблем щасливих людей!

 

ЛОГОТИП

Логотип бренду є класичним текстовим лого, що створений на основі типографіки Futura.

 

У логотипі поєднаний сам Генадій Мустафаєв та ключова послуга бренду – гештальт-терапія. Гештальт – феномен незавершеної дії. Коли людина задоволена результатом її взаємодії з навколишнім світом, тоді гештальт закривається.

 

Тому символ G, що відображає першу літеру імені Геннадія та слова “гештальт” одночасно – зображений стрілками: що направлені для завершення руху в одній точці.

 

theme

АЙДЕНТИКА

Особистий бренд завжди будується навколо особи, її репутації та компетенції. Це знайшло відображення і в айдентиці – ми спробували відчути себе гостями Геннадія та передати його образ на папірцях для нотаток. Додали жовтий шарф, бо це його улюблений 🙂

 

Нотаткове альтер-его Геннадія живе в айдентиці разом з іншими стилетворчими елементами, на кшталт типографіки, гойдається на логотипі чи зазирає у фірмову папку.

 

theme

Але Mustafaev – це більше, ніж про бренд одної людини. Це про складний та багатогранний світ емоцій та відносин, що виникають у різних людей та за різних обставин.

Тож ми створили “чернетку Всесвіту”, перемістивши життя і стосунки людей у 2 системи ілюстрацій.

 

Система “It’s fine”:

ОСВІТА, ІВЕНТИ ТА ГРУПОВА ГЕШТАЛЬТ-ТЕРАПІЯ

Уявіть, що ви сидите на лекції першої ступені курсу “Гештальт-терапевт” та слухаєте, як Генадій розказує щось надцікаве про психологію. Ви емпатійна людина, тож проживаєте почуте на собі, аж тут — бац! І ви такі: “Воу, та це ж про мене, слід повести себе інакше!” — і поки ваш гештальт закривається, ви в брендованому щоденнику Mustafaev навшидкоруч замальовуєте скетч образів з голови, щоб не забути.

 

Метафора “швидкого дудлу”, стала основою системи ілюстративної графіки для комунікацій з групового спектру діяльності Генадія. Зазвичай це весело та позитивно. Тому ця система ілюстрацій передбачає яскраві насичені кольори, тримає у фокусі гіперболізовані людські емоції та зображує кумедні замальовки життєвих ситуацій.

 

Ми створили динамічну систему-конструктор ілюстрацій, яку завжди весело та просто компонувати для виготовлення нових скетчів, а нові необхідні об’єкти ілюстрацій з легкістю зможе створити будь-хто навіть без володіння глибинними знаннями з графічного дизайну та ілюстрації. Ці ілюстрації стали наскрізною темою і брендових носіїв. Такі схожі на нас герої та сам Геннадій взаємодіють з текстилем, візитівками та іншими носіями.

 

Система “That feeling”:

ІНДИВІДУАЛЬНА ТА ПАРНА ТЕРАПІЯ

Сесії терапевтичного лікування передбачають глибоке пропрацювання внутрішніх проблем людини в індивідуальній роботі з психологом. Це окремий складний та інтимний процес, що на нашу думку потребує особливої візуальної комунікації.

 

Ця система використовує більш темний відтінок зеленого кольору та мінімалістичну темну систему геометричних ілюстрацій.

 

 

Персонаж Геннадія тут не з’являється — бо мова йде лише про людину, її внутрішній стан та відносини з навколишнім світом. Обличчя приховані, адже психолог зберігає конфіденційність терапії, та емоційний стан також залишається загадкою. Лише елементи малюнку натякають на сенси у ілюстрації.

 

ТИПОГРАФІКА ТА ПАЛІТРА

Для комунікації бренду ми використовуємо 2 гарнітури: Futura та Garamond. В основі їх поєднання метафора: для створення веселого майбутнього потрібні глибинні знання з психології та досвід.

 

Логотип та усі заголовки утворюються позачасовим гротеском Futura, що додає бренду прогресивності. Основний текст використовує старовинну антикву Garamond, що надає бренду “книжковості”, “класичності”, та надає відчуття професіоналізму та уваги до деталей.

 

 

Влучно дякуємо!

Алі Назар
— Creative Director

Алі Ніна
— Strategу Director & PR Director

Домченко Влада
— Senior Designer

Ковтун Влад
— Copywriter

Кулібаба Світлана
— Client manager

Кузьменко Поліна
— Designer

Мартиненко Анастасія
— Client Director

Поп Сабіна
— Designer

Посад Влад
— Art-Director

Терещенко Олена
— PR-manager