Алі Назар
— Creative Director
Алі Ніна
— Strategу & PR Director
Домченко Влада
— Senior Designer
Ковтун Влад
— Copywriter
Кулібаба Світлана
— Client manager
Ми познайомились з клієнтом у вересні 2020 року. Він втілював у життя не лише бізнес, а й власну мрію про комфортний заміський спортивний комплекс. Проте, конкурентів із тенісною спеціалізацією
за Києвом було предостатньо, тому головним питанням та нашим завданням стало:
— Як же виділитися?!
Ми запевнили, що хвилюватися не потрібно, адже за роботу взялися ми. Подумали ми, а відповіли, що необхідно створювати бренд, який захопить усіх своєю ідеєю. З цього й почалась наша грайлива історія!
Провели open source research та social media listening. Таким чином, зібрали та систематизували ефективні методи комунікацій, види та підходи до ведення регулярного контенту, наповнення сторінок та їх модерації.
ㅤ
Ми позиціонуємо себе як сімейна спорт-вілла та підтримуємо родинні зв’язки. Для цього створені усі умови, аби час разом з родиною був спортивним, цікавим та різноманітним: дитячі групи, школа тенісу, ресторан з дитячим меню, chill-out zones та власна набережна.
Існує стереотип, що спортивні зали та тенісні корти — це лише індивідуальна історія. Тому мало хто задумується над комфортом саме для всієї родини. Тому, обираючи як провести вихідні з сім’єю — спорт часто відходить на другий план.
З нами не болить голова, чим зацікавити дитину, щоб знайти час для себе.
Окрім цього є ще емоційні та раціональні переваги:
Наші резеденти є невід’ємною частиною спорт-вілли. Тому окрім спорту та відпочинку, ми створюємо місце для сильного ком’юніті. У нашій віллі не присутнє класичне розуміння «абонемент». Існують лише клубні картки, резидентів.
Ми найбільше спозиціоновані на спорті порівняно з найближчими конкурентами: Sobi Club/Navi та забезпечуємо преміум-спорт, поєднаний з релаксом на природі, чого не можуть запропонувати міські фітнес-клуби.
Межі Києва поступово розширюються, де-факто інкорпоруючи в себе міста-супутники. Головна аудиторія нашої локації — жителі Вишгорода, для яких наш комплекс аж ніяк не заміський.
Проте, він, як привітний господар, залишається у тіні. Для того, щоб не відштовхувати фітнес-аудиторію та не зменшувати її розміри лише до тенісистів.
Логотип Sport Villa Grays комбінований, тобто такий, що складається з текстової частини та символу-іллюстрації.
У символі зображена родинна династія тенісистів, що відповідає цінностям бренду Grays та налаштовує на правильний настрій. Символ однозначно визначає головний формат бренду — спорт-вілла з наголосом на тенісні активності.
Ілюстрація перетворюється у символ, що розміщується на піктограмах та доповнює текстову частину у горизонтальній конфігурації.
Адаптивні елементи логотипу легко перетворюються у масштабовані патерни, що можуть бути застосовані на текстильних та інших носіях брендової айдентики.
Патерн використовується як фоновий елемент. Тоді він майже дублює колір фону, стаючи на тон світлішим за фон.
РЕЗУЛЬТАТ
Алі Назар
— Creative Director
Алі Ніна
— Strategу & PR Director
Домченко Влада
— Senior Designer
Ковтун Влад
— Copywriter
Кулібаба Світлана
— Client manager
Кузьменко Поліна
— Designer
Мартиненко Анастасія
— Client Director
Поп Сабіна
— Designer
Посад Влад
— Art-Director
Терещенко Олена
— PR-manager