Ми не пропонуємо ще один історичний проєкт (чомусь всі вважають, що саме такі проекті мають підносити національну самосвідомість), чи проєкт про Великих українців. Ми розкажемо про нас звичайних, простих. І саме цим він цінний.

КЛІЄНТ

«Верес» – провідна національна марка плодоовочевої консервації. ЇЇ продукцію високо по-домашньому оцінили не лише в Україні.

 Унікальний загальнонаціональний ТВ-проект, який ми пропонуємо ТМ «Верес», повністю співпадає з її ключовим повідомленням: «СМАКУЮ ПО-ДОМАШНЬОМУ».

ЛІТОПИС ЛЕГЕНДАРНИХ УКРАЇНСЬКИХ РЕЦЕПТІВ

ХРАНИТЕЛЯМ НАЦІОНАЛЬНИХ ТРАДИЦІЙ ПРИСВЯЧУЄТЬСЯ…

ПРОЄКТ

Невеликі документальні есе (2-2,5 хвилини), присвячені приготуванню тієї чи іншої української страви. Ці телевізійні нариси можуть так і називатися: «Вареники», «Борщ», «Млинці», «Кутя», «Галушки» і т.д. Жодних коментарів. Тільки дійство, художній монтаж і добре продуманий саунд-дизайн (звуки природи, домашніх тварин, народні співи, живий звук предметів, що беруть участь в приготуванні їжі).

Чому вареники у різних господинь виходять по різному?! Рецепт же один і той самий… Звичайно, можна знайти раціональне пояснення: вода інша, мука не вищого ґатунку… І все ж не це головне! Іноді й вода звичайна, і мука навіть не першого ґатунку, а вареники – «не від’їстися!» Тому що головний секрет криється як раз в ірраціональному: в енергетиці людини, в м’якості її рук, в її настрої, у порі року, в тому, який пейзаж за вікном, і, особливо в тому, яка пісня при цьому співається.  

В якості ключового образу – старовинна КНИГА, стилізована під літопис, в красивій палітурці, характерній для найцінніших фоліантів української старовини.

По суті, наш проєкт – це й є окремі сторінки цього літопису… Його нібито випадково обрані розділи, присвячені легендарним рецептам, що пережили не одне століття. Рецептам з великої букви.

Крім того, образ КНИГИ дає відчуття цілісності, масштабності, не дивлячись на фактичну малосерійність проеєкту.

РЕЗУЛЬТАТ