КЛІЄНТ
ЗАДАЧА
У 2011 році наше агентство розробило для Roshen рекламну промоакцію цукерок «Київ Вечірній», яка повинна була в черговий раз нагадати покупцям про продукт і стимулювати продажі.
ІДЕЯ
Для цього ми анонсували акцію з призовим фондом — подорожами на двох в красиві європейські столиці: Рим, Париж, Амстердам і Барселону. Усередині акційних коробок всіх покупців чекав сюрприз — магніт-сувенір. А ті, кому пощастило, знайшли сертифікат на подорож в місто мрії.
РЕЗУЛЬТАТ
Кампанія проходила в форматі 360°. В рамках проекту ми розробили концепцію та механіку акції, дизайн акційних коробок цукерок, призові сертифікати, POS-матеріали, відеоролик і промосайт.