КЛІЄНТ

Австрійська компанія SAATBAU займається селекцією, виробництвом та продажем насіння сортів і гібридів багатьох сільськогосподарських культур. SAATBAU була заснована в 1950-му році як кооператив. Сьогодні це великий аграрний кооператив, до складу якого входить близько 3 тисяч фермерських господарств, на яких, власне й вирощується насіння SAATBAU.

ЗАДАЧА

SAATBAU звернулась до нас з завданням розробити іміджеву рекламну кампанію для українського ринку, що втілювала б саме ці ключові цінності — австрійську якість та сімейний підхід до справи.

ПРОЄКТ

Результатом роботи став концепт зі слоганом «Насіння, що має родовід». Дійсно, продукція компанії SAATBAU вирощується на фермерських господарствах — отже кожна зернинка має «рідну ферму» та люблячу сім’ю простих австрійських фермерів. Окрім того, сорти та гібриди SAATBAU — продукт власної селекції, тобто насіння SAATBAU — справді з благородною історією роду.

Ще однією перевагою SAATBAU є широта портфелю — це єдина селекційна компанія на українському ринку, що пропонує насіння 10 сільськогосподарських культур. Тому іміджева кампанія отримала продовження — серію «Любимо те, що зрощуємо». Кожен образ серії втілює певну сільськогосподарську культуру та любляче ставлення фермерів SAATBAU до своєї справи.

 

В рамках проекту ми розробили концепцію та слогани, базові візуальні образи, а також підготували макети для розміщення в спеціалізованій аграрній пресі та на бордах.