Алі Назар — Creative Director
Алі Ніна — Strategist
Анастасія Мартиненко
Свіжий комплексний маркетинг для української мережі ресторанів “Pesto cafe”
ЗАДАЧА
До нас завітало Pesto cafe, переосмислити бренд та виділитися серед конкурентів. Потрібна була нова архітектура бізнесу, щоб стати неповторними в сегменті: повний аналіз, коригування стратегії, ребрендинг, товарне і рекламне позиціонування. Але не хвилюйся Pesto — ми розшукаємо твій маркетинг!
ДОСЛІДЖЕННЯ
Ми провели цілу експедицію в ядро бізнесу. Першою сходинкою до інсайтів стали клієнти. Обрали метод експрес-анкетування в найрелевантніших локаціях, щоб дізнатися кожну дрібничку, кожен дотик до бренду. Як виявилося Pesto cafe найчастіше обирають батьки з дітьми. А ще дізналися, що клієнти полюбляють піцу;)
Поглибилися ще далі — дослідили ринок конкурентів, перейняли закордонний досвід сімейних ресторанів і знайшли свою унікальність. Так сформувався інсайт і маркетингове позиціонування.
ІНСАЙТ
Що ж нам вдалося розкопати? Батьки хочуть сімейний відпочинок, але не хочуть проводити весь час доглядаючи за дитиною. Їм потрібно, щоб малюк міг себе зайняти, бавитися з іграшками та спілкуватися з однолітками. Тому формат «матуся відпочиває — дитина грається» влучив в яблучко.
Більше не ITALIANO VERO
ПОЗИЦІОНУВАННЯ
«Pesto cafe — щастя їсти разом»
На стратегічній сесії виникло питання: «Як сказати, що ми ресторан сімейних цінностей, не кажучи, що ми — ресторан сімейних цінностей?». Слоган, що лаконічно передає сімейність та комфортність, гарно розшивається на будь-які носії ідеології.
Новий маркетинговий вектор потребував змін у зовнішньому вигляді. Тож ми вирішили перевтілити логотип та розробити айдентику під нову платформу. Нехай візуал говорить за бренд.
Модернізували знак, який став сильнішим, але залишив у собі впізнаваність та початкову енергію бренда.
ДИЗАЙН
Ресторан виділяється поміж конкурентів своїми кольорами, а м’яка типографіка із засічками підкреслює ідею сімейності. Ми розробили дизайн-систему із гілкою оливкового дерева. Тож частина логотипа стає головним стилетвірний елементом, що з’являється в айдентиці. Вона розшивається як на окремі позначки, так і на суцільні візерунки.
РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ
Ми мали донести — це сімейне кафе, де ти справді зможеш ВІДПОЧИТИ. Так креативна команда розробила концепцію — «Ресторан щасливих мам», бо з нашим брендом у матусь нарешті з’явився час насолоджуватися їжею. На фінальному етапі кампанія доповнилася копілайном «Вам релакс — а діти нам».
Додатково ми створили акційні пропозиції. Слоган бренда розвернувся у кампанію «Щастя їсти даром». І звісно ж розробили детальний медіаплан по розміщенню рекламної кампанії, щоб вона влучила у серця.
РЕЗУЛЬТАТ
Створили затишне місце для всіх твоїх близьких. Тепер батьки знають, де відпочити та смачно поїсти. А Pesto cafe живе з новим слоганом і логотипом вже понад два роки.
Попри локдаун, нашу рекламу встигли побачити у всіх соцмережах, а інсайти та меседжі живуть і досі.
Влучно дякуємо!
Тарас Бондарчук — Art Director
Вікторія Пучкова — Copywriter