Свіжий комплексний маркетинг для української мережі ресторанів “Pesto cafe”

До нас завітало Pesto cafe, переосмислити бренд та виділитися серед конкурентів. Потрібна була нова архітектура бізнесу, щоб стати неповторними в сегменті: повний аналіз, коригування стратегії, ребрендинг, товарне і рекламне позиціонування. Але не хвилюйся Pesto — ми розшукаємо твій маркетинг!

Ми провели цілу експедицію в ядро бізнесу. Першою сходинкою до інсайтів стали клієнти. Обрали метод експрес-анкетування в найрелевантніших локаціях, щоб дізнатися кожну дрібничку, кожен дотик до бренду. Як виявилося Pesto cafe найчастіше обирають батьки з дітьми. А ще дізналися, що клієнти полюбляють піцу;)

Поглибилися ще далі — дослідили ринок конкурентів, перейняли закордонний досвід сімейних ресторанів і знайшли свою унікальність. Так сформувався інсайт і маркетингове позиціонування.

Що ж нам вдалося розкопати? Батьки хочуть сімейний відпочинок, але не хочуть проводити весь час доглядаючи за дитиною. Їм потрібно, щоб малюк міг себе зайняти, бавитися з іграшками та спілкуватися з однолітками. Тому формат «матуся відпочиває — дитина грається» влучив в яблучко.

Більше не ITALIANO VERO

ПОЗИЦІОНУВАННЯ

«Pesto cafe — щастя їсти разом»

На стратегічній сесії виникло питання: «Як сказати, що ми ресторан сімейних цінностей, не кажучи, що ми — ресторан сімейних цінностей?». Слоган, що лаконічно передає сімейність та комфортність, гарно розшивається на будь-які носії ідеології.

 

 

Новий маркетинговий вектор потребував змін у зовнішньому вигляді. Тож ми вирішили перевтілити логотип та розробити айдентику під нову платформу. Нехай візуал говорить за бренд.

Модернізували знак, який став сильнішим, але залишив у собі впізнаваність та початкову енергію бренда.

ДИЗАЙН

Ресторан виділяється поміж конкурентів своїми кольорами, а м’яка типографіка із засічками підкреслює ідею сімейності. Ми розробили дизайн-систему із гілкою оливкового дерева. Тож частина логотипа стає головним стилетвірний елементом, що з’являється в айдентиці. Вона розшивається як на окремі позначки, так і на суцільні візерунки.

 

РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ

Ми мали донести — це сімейне кафе, де ти справді зможеш ВІДПОЧИТИ. Так креативна команда розробила концепцію — «Ресторан щасливих мам», бо з нашим брендом у матусь нарешті з’явився час насолоджуватися їжею. На фінальному етапі кампанія доповнилася копілайном «Вам релакс — а діти нам».

Додатково ми створили акційні пропозиції. Слоган бренда розвернувся у кампанію «Щастя їсти даром». І звісно ж розробили детальний медіаплан по розміщенню рекламної кампанії, щоб вона влучила у серця.

 

РЕЗУЛЬТАТ

Створили затишне місце для всіх твоїх близьких. Тепер батьки знають, де відпочити та смачно поїсти. А Pesto cafe живе з новим слоганом і логотипом вже понад два роки.

Попри локдаун, нашу рекламу встигли побачити у всіх соцмережах, а інсайти та меседжі живуть і досі.

Влучно дякуємо!

Алі Назар — Creative Director
Алі Ніна — Strategist
Анастасія Мартиненко

Тарас Бондарчук — Art Director
Вікторія Пучкова — Copywriter