ЗАДАЧА
На першому етапі ми з такою ж безмежною любов’ю мали розробити для бренду стратегію і позиціонування.
Наступним етапом нашої роботи стала розробка нової айдентики бренду, яка би відповідала характеру, філософії та новим амбітним завданням Mirage Style, а також створювала би теплий щирий тон спілкування бренду зі своїми улюбленими клієнтками.
РОЗРОБКА
Ми прекрасно розуміли, що у фешн-індустрії свої закони, які відбиваються і в айдентиці фешн-брендів. Тут важливі не вигадливі знаки, метафоричні символи і сюжети, а здатність передати стиль, дух і емоції бренду через лаконічні, але дуже ємкі типографічні рішення, гру і вибір гарнітур, комбінацію елегантних шрифтів і фонових рішень.
ЛОГОТИП
З цього розуміння і народився новий логотип бренду, який вмістив в собі так багато важливих смислів. Адже компанія Mirage Style – це бізнес з багатою історією, що пройшов десятиліття розвитку і трансформації в стильний сучасний бренд. Про це, серед іншого, говорить і смислова частка «age» в його назві.
Тому не випадково основою візуального рішення логотипу став шрифт Bauer Bodoni з легендарного сімейства гарнітур Bodoni. Розроблений італійцем Джамбаттіста Бодоні ще в 1798 році, він пройшов через серію дизайнерських інтерпретацій на початку і в кінці ХХ століття, і в сьогоднішню цифрову епоху залишається одним з найстильніших і найактуальніших.
АЙДЕНТИКА
Розробляючи систему айдентики Mirage Style, ми наповнювали сучасні трендові форми та рішення, властиві індустрії моди, цінностями нашої аудиторії, цінностями та філософією бренду.
Для нас було важливо, щоб спілкування бренду Mirage Style зі своїми прихильницями не закінчувалося після факту покупки, щоб бренд і далі говорив з ними про найважливіше: про самосприйняття, про позитивне ставлення до життя, про оптимізм і красу в кожному з нас.
НОСІЇ