ЗАДАЧА

Розробити позиціонування, неймінг, брендинг стрілкового клубу, сайт та влучну комунікацію. А взагалі: «Відкрити комплекс, який сподобається як професіоналам, так і любителям».

theme

ПОЗИЦІОНУВАННЯ

Стендова стрільба — новий вид справжнього відпочинку для душі та тіла. Тому ми хочемо зробити його доступним та популярним українським спортом. Це драйвова розвага, що може стати фішкою вашого відпочинку або зустрічі з друзями.

theme

НЕЙМІНГ

Спортсмени та любителі стендової стрільби — справжні прихильники своєї справи. Цей спорт об‘єднує їх не лише на стрільбищі, а й у повсякденному житті. Вони завжди готові допомогти та підтримати один одного. Коли така спільнота разом — вони утворюють справжній форт.

У цій назві ми об‘єднали stand («позиція» та стендова стрільба) разом з fort (від слів форт та фортуна). Також існує вислів “stand for smth” — коли група людей об‘єднана та підтримує одну справу.

 

theme

АЙДЕНТИКА

Так як ми перші у своїй категорії, частиною логотипу стала, впізнавана у всьому світі, помаранчева тарілка. Динамічність спорту підкреслює лінія руху. Логотип має кілька конфігурацій, що спрощує його використання на різних площах. Усі вони є впізнаваними та місткими, що важливо для дотримання брендованості носіїв.

Також, айдентика містить додаткові елементи. А саме, лінеарні малюнки зброї. Їх ми використовуємо на другорядних носіях, в ресторанних комплексах та саунах. Саме завдяки цьому ми і підкреслюємо, що у клубі є і стрільба, і відпочинок.

 

НОСІЇ

Наша айдентика не залишилась лише у брендбуці. Ми розробили реальні носії, що будуть використовуватися в самому комплексі: для внутрішнього користування, навігації відвідувачів, власну лінію одягу, соціальні мережі та навіть фірмові наліпки на зброю!

Влучно дякуємо!

Алі Назар — Creative Director
Домченко Влада — Senior Designer
Ковтун Влад — Copywriter
Кулібаба Світлана — Client manager

Кузьменко Поліна — Designer
Мартиненко Анастасія — Client Director
Поп Сабіна — Designer
Посад Влад — Art-Director