ЗАДАЧА

Виведенням марки на ринок займалося наше агентство. На основі маркетингових досліджень ми запропонували позиціонування.

 

ПОЗИЦІЮВАННЯ

«Перша комфортна мережа».

Оскільки «раціональні» переваги мережі ― ціни та асортимент ― були на одному рівні з основними конкурентами, ми вирішили зробити акцент на комфортності покупок і «затишності» бренду. Позиціонування знайшло втілення і в самому імені: «Комфі» ― від слова «комфорт».

 

РЕКЛАМА

На підтримку нової марки ми запустили тизерну рекламну кампанію в мінімалістському стилі, яка повинна була допомогти людям звикнути до нового імені.

 

Для залучення клієнтів до нового магазину була впроваджена PR-акція «Шопінг в капцях». Отримати свої бонуси могли всі покупці, що завітали до COMFY  в домашньому взутті. Людям настільки сподобалося, що хтось приходив навіть в халатах.

theme
theme

Також окремою ланкою з якою працювало Бюро Маркетингових Технологій стали журналісти. Спеціально для них були створені революційні прес-релізи на барикадах.

theme