КЛІЄНТ

Компанія Golden Capital – провідна мережа ломбардів в м. Караганда – будує правильний ломбардний бізнес. Він заснований на глибокому розумінні потреб і бажань своїх клієнтів, принципах соціальної відповідальності, прагненні забезпечити фінансову задоволеність своїх клієнтів на всіх етапах роботи.

ЗАДАЧА

Щоб якісно донести філософію своїм потенційним клієнтам, компанія довірила нам розробку нової бренд-платформи і комунікаційної стратегії.

В результаті спільної з клієнтом стратегічної сесії ми отримали основні дані для майбутньої платформи: портрет аудиторії та її цінності, розуміння бізнесу клієнта, конкурентний аналіз. На цій  основі ми розробили фундамент нового образу бренду.

ПОЗИЦІЮВАННЯ

Основою нової комунікаційної платформи бренду стали ті позитивні зміни в житті людей, які їм приносить користування швидкими і легкими в отриманні кредитами Golden Capital.

 

БРЕНД-ПЛАТФОРМА

Ломбард, який надає гідне життя тут і зараз. І це видно оточуючим.

Бренд-слоган:
Життя найвищого ґатунку

Місія бренду:
Надати людям можливість реалізувати свої насущні бажання і жити на гідному рівнісьогодні, тут і зараз

ТИПОГРАФІКА

Основним корпоративним шрифтом є TT Firs Neue – це сучасне втілення старого доброго скандинавського TT Firs sans serif. У його оновленої версії літери стали більш свіжими і чистими з геометричної точки зору. У той час як сімейство старих шрифтів було в основному зосереджено на питаннях відображення, тобто дуже великих коротких написах, нова версія також передбачає активне використання шрифту в тексті і в Інтернеті.

 

РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ

Нове позиціонування і цінності бренду втілилися в розроблену нами рекламну комунікацію бренду для зовнішньої реклами і точок продажів.

Основна ідея кампанії:
Іноді час – це єдине, що стоїть між нами і нашими бажаннями. Треба тільки дочекатися зарплати, і … І буде пізно. Тому що дорога ложка до обіду, шуба до зими, а море до відпустки.

З Golden Capital вам не треба чекати зарплати або дідової спадщини, щоб отримати бажане. Ми допоможемо вам отримати це тут і зараз.

ІНСАЙТ

Якщо весь час чекати, поки для моїх бажань настане відповідний час, поки на них буде достатньо грошей, то так і життя повз пройде. А можна не чекати?

РОЛЬ БРЕНДУ

Обігнати і перемогти час, усунути «тимчасової бар’єр» між людиною і його бажанням

СЛОГАН РК

Не чекай, живи!