КЛІЄНТ

Друзі-однодумці, що спеціалізуються на пивоварінні, звернулися для нас, бо вирішили — час втілювати мрію та варити справжнє пиво.  «Ідея народилася з любові до цієї справи» — наголосили вони. Вважаємо, що це головне. І ми з такою ж любов’ю віднеслися до їх продукту. 

ЗАДАЧА

Додати в любов до пивоваріння маркетингову складову та створити конкурентний бренд. Потрібно було дослідити ринок та віднайти в його печерах інсайт, щось максимально унікальне, оскільки хмільний сегмент доволі насичений та яскравий. А потім перетворити це на сенси, що ми представимо світу. 

ДОСЛІДЖЕННЯ

Щоб розвідати всі таємниці конкурентів, піддивитися, що там за кордоном і віднайти той самий таємничий інсайт — ми розпочали дослідження. 

 

ЯКІСНЕ

Дало нам зрозуміти споживацький досвід окремих людей та почути цікаві думки. Попитали про розуміння крафтового та локального пива. Побудували гіпотези, висновки та рекомендації. 

1. Стуації споживання
2. Місця споживання та купівлі
3. Портрет споживача і його драйвера купівлі
4. Переважний об’єм, тара і ціна
5. І головне — смак. Наш клієнт — невеликий виробник, який не бажає розпилятися на десятки сортів

 

КІЛЬКІСНЕ

Підтвердило теорії та цифри, що виплили з якісного дослідження та моніторингу. Надало більше підґрунтя для формування остаточних суджень.

1. Практики і сценарії споживання пива
2. Сорти і види пива: вибір споживачів
3. Цінова чутливість

4. Цільова аудиторія
5. Іміджеві характеристики

РОЗРОБКА

Знайшли всі тонкощі? Тепер час творити та розробляти бренд!

 

ІНСАЙТ

Ситуація споживання для спокійного відпочинку вдома наодинці часто згадується респондентами, але майже не використовується в позиціонуванні та рекламі інших брендів пива. Тобто, ми можемо перші побудувати зв’язок між продуктом та культурою проводити час із собою.

 

ПОЗИЦІОНУВАННЯ

Це напій для часу сам на сам із собою. Він допоможе тобі розслабитися, замріятися, приділити час собі. А бренд побудує нову культуру відпочинку наодинці!

Головні слова:

– Спокій
– Ритуал
– Традиційність

 

НЕЙМІНГ

GAVA

Назва відсилає нас до українського фразеологізму «Ловити ґав», що означає замріятися, бути думками не тут, байдикувати. Але хто сказав, що це погано? Це нормально інколи бути «не тут», мати пасивний відпочинок. Кожен з нас інколи хоче залипнути в стіну,  робити буквально нічого, замріятися про своє та не відчувати за це провину.

А наш слоган: Злови свою ґаву

 

ПРОДУКТ

Українське пиво традиційних і перевірених часом сортів. Смак завжди якісний та незмінний. Щоб навіть на моменті вибору, вам не потрібно було напружуватися.

 

Особливості категорії:

Наше стратегічне рішення для GAVA — не позиціюватися відверто крафтовим чи локальним виробництвом, бо ці слова мають за собою велике сенсове навантаження, яке буде зайвим у цій ситуації. 

Потреба що закриваємо:

Допомагаємо насолодитися смаком пива і приділити час собі.

ДИЗАЙН-СИСТЕМА

Одягнули бренд відповідно до позиціонування, щоб сподобатися нашій ЦА на полицях:)

ЛОГОТИП

GAVA має класичний комбінований логотип, що складається зі знаку і типографічного надпису. Знаковість передає емблема птаха в капелюсі. Транслює цінності, бунтарство та емоції.

 

Логотип має кілька конфігурацій, що спрощує його використання на різних площах.

 

КОЛІРНА ГАМА

Яскравим акцентом в палітрі виступає Bright Orange C. Він є основним в більшості макетів та у кольоровій варіації логотипа.

 

ТИПОГРАФІКА

Inter – це сімейство варіативних шрифтів, без засічок. Він був розроблений спеціально для екранів комп’ютерів, щоб полегшити читабельність. Передає доволі нейтральні настрої, що робить його універсальним.

 

СТИЛЕТВІРНИЙ ЕЛЕМЕНТ

Основним стилетвірним елементом є ілюстрація лапи та пера, які утворюють хрест.

 

ПАТЕРН

Стилетворчий елемент легко перетворюється в масштабовані патерни.

 

Патерн може розташовуватися в заливковому силуеті.

 

АЙДЕНТИКА

 

Влучно дякуємо!

Алі Назар — Creative Director
Алі Ніна — Strategist
Лукавенко Світлана — Analyst

Дашенко Дар'я — Copywriter&Team Lead
Ремезовська Олена — Designer
Макс-Амадор Лопес — Designer
Доллежаль Анастасія — Designer