Алі Назар
— Creative Director
Алі Ніна
— Strategist
Кулібаба Світлана
— Head of Client Service Department
КЛІЄНТ
Власник броварських магазинів RC Forum вже співпрацював з нами. Але тепер він прийшов з новою ідеєю.: «Хочу розширюватися і вийти на Київ». Ринок маленьких магазинчиків біля дому доволі конкурентний, тож потрібен був вдалий маркетинг, щоб завоювати серця сусідів.
ЗАДАЧА
Розробити концепцію, що заохотить людей цілеспрямовано ходити лише до цього маркету. Кожен із вас знає свій магазинчик поруч, в який завертаєш після роботи чи на прогулянці з собакою. Ми ж повинні були стати чимось більше — стати неодмінною частиною дня. І зробимо це шляхом комплексного маркетингу, брендингу, комунікаційної стратегії та одягнемо новий бренд у найкращий наряд.
ЦІЛЬОВА АВДИТОРІЯ
На основі досліджень з’явився портрет ЦА. Ім’я йому випало Костя, 27 років. Дослідили й прописали Костю з ніг до голови, бо вся наша комунікація буде направлена саме на нього. Де живе? Яка в нього сім’я? Чим він зайнятий? Які цілі та бажання має? Як проходить його день? І головне: його слабкості, страхи, бар’єри, особливості та радощі.
ІНСАЙТ
Костя часто після роботи буває в поганому настрої. Хоче уникати конфліктних ситуацій та отримати заряд хоч якогось позитиву за день. Прийти скоріше додому, щоб включити свій улюблений серіал. Тож ми повинні стати тим місцем сили, приємною частиною дня. Створити максимально якісний сервіс, економити час та емоційні ресурси покупців.
ПОЗИЦІОНУВАННЯ
hi market — перетворить буденні на приємні
Наш Костя завжди у справах і кудись біжить. Тож, як справжній друг, ми станемо для нього острівцем на «перевести подих», що завжди буде приємною частиною дня. Це той привітливий маркет, куди ти зайдеш між справами, докупити продуктів, випити каву, перекусити по дорозі. Ти знаєш, що він завжди поруч, у твоєму чи сусідньому дворі. Тому ніколи не хвилюєшся за те, що молоко закінчується чи солі немає. Бренд цінує турботу, привітливість та надихає тебе на буденні, але такі важливі справи.
НЕЙМІНГ
hi market — твій привітливий маркет.
З англійської hi — «привіт». Цим вже майже все сказано.
Назва транслює простоту та доброзичливість. Маркет завжди говорить тобі «хай». Не важливо чи зайшов ти за продуктами, чи просто проходив повз. Ця назва транслює головний меседж: «Привіт, друже! Завітай до нас. У нас тут приємна тепла атмосфера. Ми станемо вірним товаришем у всіх твоїх справах. Чи то — вечеря, чи — швидкий перекус».
ДИЗАЙН ЛОГОТИПУ
Логотип hi market — класичний комбінований логотип, що складається з символу, типографічного надпису та дескриптора. Типографіка, но основі якої створена типографічна частина логотипу — привітливий гуманістичний гротеск з пом’якшеними кутами та спеціально кастомізованими стемами у літерах.
Символьна частина логотипа створена на основі баблу, що привітливо всміхається всякому, хто комунікує з лого. Це елемент також використовується в айдентиці у якості стилетвірного.
АЙДЕНТИКА ТА ІЛЮСТРАЦІЇ
Головною задачею було передати привітність і дружність маркету. Було обрано розвивати тематику бабла і додати ілюстрації з людьми, щоб підкреслити настрій. Айдентика передбачає систему ілюстрацій, що складається з веселих та привітливих лінеарних людей з продуктами з hi market. Ілюстрації мають м’які кути, дружні лінії та позитивні сюжети. Крім цього, вони частково можуть бути інвертовані за кольором та розмальованими у брендові кольори.
РЕЗУЛЬТАТ
Тепер у клієнтів hi-market стане на одного друга більше. А власник RC Forum може сміло виходити з новим брендом на ринок Києва. Проробили навіть дизайн інтер’єру для нових магазинчиків, щоб його «хай» відчувалося у кожній деталі.
Влучно дякуємо!
Ковтун Влад
— Creative Team Lead
Домченко Влада
— Art Director
Кузьменко Поліна
— Designer
Дашенко Дар'я
— Copywriter