КЛІЄНТ

Служба розшуку дітей «МАГНОЛІЯ» — це найбільша організація, що займається розшуком дітей та повертає їх додому, в теплі ліжка та до батьків. Понад 20 років досвіду та довіри. 

ЗАДАЧА

Розробити новий стиль, тим самим привернути увагу до важливої справи, збільшити видимість організації та допомогти їй наповнювати ресурс довіри. Бо від взаємодії з суспільством залежить велика часточка успіху в пошуках.

 

ЛОГОТИП

Служба розшуку дітей Магнолія має важливу місію у координації розшуку дітей по всій Україні.

Ідея логотипу: у зникаючих літерах. Адже загублені діти — це болюча ситуація, яка нікого не залишає байдужим. А для батьків це все одно, що забрати зі слова «тато» чи «мама» одну літеру.

 

Логотип Служби розшуку дітей Магнолія — класичний типографічний логотип з винісними символьними елементами.

У логотипі застосовується типографіка Kyiv Type у беззасічковій її ітерації. Kyiv Type — гротеск з вільним доступом, створений українським шрифтовиком Дмитром Растворцевим. Сама типографіка стилістично виконана у дусі українського авангарду, та створений з використанням новітніх технологій шрифтобудування.

Винісний символьний елемент має форму радара, що розкривається з центру літери “о” у слові “розшуку”.

 

АЙДЕНТИКА

Колірна гама складається з двох основних кольорів, а також використовуються базові монохроми: чорний та білий.

 

Mulish — варіативна типографіка, що розповсюджується з вільною для використання ліцензією. Це беззасічковий контрастний, легкий для читання гротескний шрифт. Він адаптивний та містить як латиницю, так і кирилицю.

Має кілька накреслень та безліч лігатур, що дозволяє персоналізувати текстові композиції.

 

Основними стилетворчими елементами айдентики є лінійний радар, що створює додаткову сенсову динаміку на носіях. Стилетворчі елементи мають відтінково повторювати колір фону, відрізняючись на 1 крок відносно основної палітри. Композиційно мають бути розташовані так, аби спрямовувати динаміку зчитування елементів на макеті.

Крім цього, стилетворчий елемент повторює форму радару, що знаходиться на логотипі. Тому варто уникати дублів елементу у логотипі та фонового радару на одній площині. Виключенням є окремі приклади на брендових носіях.

 

РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ

Наступною ланкою нашої співраці стала рекламна кампанія, яка мала заохотити підтримати проєкт.

А саме: залучити дрібне фінансування для життєздатності служби, інформувати про діяльність Служби розшуку дітей, дати майданчик для донатів.

ІДЕЯ

«Креативу недостатньо».

Рекламна кампанія може сповістити громадськість про нас. Донести проблему, потреби, спонукати до дій. Але просто креативу недостатньо, щоб знайти дитину. Для цього потрібні ресурси: людські, фінансові, емоційні.

Щоб знайти дитину Магнолії потрібна ваша підтримка. Креатив не зможе оплатити рахунки за цілодобову гарячу лінію.
Концепція може розширюватися на будь-які потреби, що будуть виникати в подальшому.

 

ЛЕНДІНГ

Весь «недостатній» креатив посилався на цю сторінку, де люди в два кліки могли зробити разовий донат або підписатися на постійне спонсортво проєкту.

 

Влучно дякуємо!

Алі Назар
— Creative Director

Алі Ніна
— Strategist

Кулібаба Світлана
— Head of Client Service Department

Ковтун Влад
— Creative Team Lead

Домченко Влада
— Art Director

Кузьменко Поліна
— Designer

Поп Сабіна
— Designer

Варгіч Наталія
— Public Relations Manager

Дашенко Дар'я
— Copywriter