Алі Назар
— Creative Director
Алі Ніна
— Strategist
Кулібаба Світлана
— Head of Client Service Department
Ковтун Влад
— Creative Team Lead
Служба розшуку дітей «МАГНОЛІЯ» — це найбільша організація, що займається розшуком дітей та повертає їх додому, в теплі ліжка та до батьків. Понад 20 років досвіду та довіри.
Розробити новий стиль, тим самим привернути увагу до важливої справи, збільшити видимість організації та допомогти їй наповнювати ресурс довіри. Бо від взаємодії з суспільством залежить велика часточка успіху в пошуках.
Служба розшуку дітей Магнолія має важливу місію у координації розшуку дітей по всій Україні.
Ідея логотипу: у зникаючих літерах. Адже загублені діти — це болюча ситуація, яка нікого не залишає байдужим. А для батьків це все одно, що забрати зі слова «тато» чи «мама» одну літеру.
Логотип Служби розшуку дітей Магнолія — класичний типографічний логотип з винісними символьними елементами.
У логотипі застосовується типографіка Kyiv Type у беззасічковій її ітерації. Kyiv Type — гротеск з вільним доступом, створений українським шрифтовиком Дмитром Растворцевим. Сама типографіка стилістично виконана у дусі українського авангарду, та створений з використанням новітніх технологій шрифтобудування.
Винісний символьний елемент має форму радара, що розкривається з центру літери “о” у слові “розшуку”.
Колірна гама складається з двох основних кольорів, а також використовуються базові монохроми: чорний та білий.
Mulish — варіативна типографіка, що розповсюджується з вільною для використання ліцензією. Це беззасічковий контрастний, легкий для читання гротескний шрифт. Він адаптивний та містить як латиницю, так і кирилицю.
Має кілька накреслень та безліч лігатур, що дозволяє персоналізувати текстові композиції.
Основними стилетворчими елементами айдентики є лінійний радар, що створює додаткову сенсову динаміку на носіях. Стилетворчі елементи мають відтінково повторювати колір фону, відрізняючись на 1 крок відносно основної палітри. Композиційно мають бути розташовані так, аби спрямовувати динаміку зчитування елементів на макеті.
Крім цього, стилетворчий елемент повторює форму радару, що знаходиться на логотипі. Тому варто уникати дублів елементу у логотипі та фонового радару на одній площині. Виключенням є окремі приклади на брендових носіях.
Наступною ланкою нашої співраці стала рекламна кампанія, яка мала заохотити підтримати проєкт.
Весь «недостатній» креатив посилався на цю сторінку, де люди в два кліки могли зробити разовий донат або підписатися на постійне спонсортво проєкту.
Алі Назар
— Creative Director
Алі Ніна
— Strategist
Кулібаба Світлана
— Head of Client Service Department
Ковтун Влад
— Creative Team Lead
Домченко Влада
— Art Director
Кузьменко Поліна
— Designer
Поп Сабіна
— Designer
Варгіч Наталія
— Public Relations Manager
Дашенко Дар'я
— Copywriter
Alliance for Public Health
Пакунок маляти