Міжнародна фармацевтична компанія Sandoz (підрозділ корпорації Novartis) ― сьогодні є світовим лідером з виробництва біосимулярів і генеричних препаратів.

В Україні компанія активно розвиває соціальну ініціативу «Кардіо 60+», мета якої ― підтримка пенсіонерів з серцево-судинними захворюваннями та інформування літніх українців про можливості профілактики та лікування хвороб серця. А ми допомогли їм розповісти про це.

 

У період з 2012 по 2016 роки в рамках цієї ініціативи компанія Sandoz займалася відкриттям «Кабінетів людей літнього віку». Це куточки в аптеках, де українські пенсіонери можуть швидко пройти тестування і визначити ризик виникнення серцево-судинних захворювань, а також отримати консультацію щодо профілактики серцевих хвороб.

Наше агентство реалізовувало PR-підтримку ініціативи: ми організували офіційне відкриття першого «Кабінету» із запрошенням представників ЗМІ, прес-конференцію, розробили промо-матеріали тощо.

 

Сподобалось?

Дивитись ще