КЛІЄНТ

Магазин ноутбуків ChipChip повернувся до нас за новорічною магією рекламою) Святковий час найкраще підходить для маркетингових активностей (поки всюди холодно у бізнес-джунглях жарко). Тож взялися за розробку. 

ЗАДАЧА

Застати час святкового шопінгу, щоб розказати кожному нашій ЦА, що подарунки можуть бути не тільки приємними, а й не дорогими. Бо цей магазин має найсолодші ціни на техніку.

 

РОЗРОБКА РЕКЛАМНИХ КОНЦЕПЦІЙ

Ми маємо доволі чітке УТП бренда, новорічний настрій та долю креативу.

Тож поєднаємо!

Отримаємо образи Нового року: мандаринка, шампанське, навіть огірок. Але от біда, вони можуть попастися кислими. Це ж ціла трагедія схопити несмачне на столі.

Але нічого, бо в ChipChip ціни завжди солодкі! Це те, що завжди буде смачно до новорічного столу.

 

Це і стало нашим головним рекламним слоганом. 

Відеоряд

 

Ми розробили 3 концепції у межах однієї рекламної кампанії. Для молоді, для жінок і для чоловіків. Всі вони відрізняються деталями та образами. Хоча що казати — краще заціни!

РЕЗУЛЬТАТ

Ми збільшили святкові продажі, а цільова тепер має гарні подарунки для близьких і для себе)

 

Дякуємо!

Алі Назар
— Creative Director
Алі Ніна
— Strategу & PR Director

Дашенко Дар'я
— Copywriter/Team Lead
Максим Амадор Вега
— Video&Motion