logo
  • КЛІЄНТ
  • ЗАДАЧА
  • ПОЗИЦІЮВАННЯ
BÜRO.MT / Проєкти / Солодкий знак якості — створення марки

Солодкий знак якості — створення марки

  • КЛІЄНТ
  • ЗАДАЧА
  • ПОЗИЦІЮВАННЯ

КЛІЄНТ

Компанія Roshen сьогодні ― безумовний лідер на кондитерському ринку країни та одна з найвідоміших українських марок солодощів.

ЗАДАЧА

З’явився бренд Roshen в результаті ребрендингу корпорації «Укрпромінвест». У запуску нової марки взяло участь наше агентство.

 

ПОЗИЦІЮВАННЯ

Ми сформували бренд-легенду та реалізували комплексну PR-кампанію з виведення бренду на ринок. Розроблене нами позиціонування («українські солодощі європейської якості») та корпоративний слоган «Солодкий знак якості» актуальні й досі (вже більше 10-ти років).

 

Сподобалось?

Дивитись ще
Промоакція цукерок «Київ Вечірній»
Промоакція цукерок «Київ Вечірній»

Roshen

Як ми створили бренд печива щасливих людей?
Як ми створили бренд печива щасливих людей?

Magisto

Почати проєкт
  • Ua
  • En
  • Ru
+380972267000
logo
  • Головна
  • Проєкти
  • Послуги
  • Про нас
  • Експертиза
  • Майбутнє
  • Історія
  • Контакти

Київ, БЦ "Велес", Глибочицька, 17А

Почати проєкт
photo
logo

    50.45463528375301, 30.488101031134022 Київ, БЦ "Велес", Глибочицька, 17А

    info@buromt.com.ua +380972267000 +380443339780
    Дякуємо за звернення!
    Ми скоро зв'яжемося з Вами.