НЕЙМІНГ

Спецодяг WEARM — це сильний та надійний бренд. Той, на кого можна покластися під час важкої праці. Той, що надає впевненості у діях.

Позиціонування бренду відображено у самому неймінгу. We arm — з англ. перекладається, як «ми озброюємо» та перегукується з частинкою назви “wear” — носити. Тобто, у спецодязі WEARM кожний почуватиме себе озброєнним та захищенним.

Система візуальної комунікації бренду WEARM складається з чотирьох ключових елементів. У цьому розділі описані принципи їх дії, надані правила застосування один з одним та наведені ілюстровані приклади.

 

Логотип WEARM — комбінований, тобто такий, що складається з тексту та символу.

 

Текстова частина логотипа набрана брусковим геометричним гротеском, що відображає надійність, силу та витримку. Для того, аби передати впевненість, був розроблений кастомний шрифт з гострими кутами.

Символ складається з літер «W» та «M», форма яких однакова, що задає певний ритм і простоту для зчитування.

Логотип WEARM має декілька конфігурацій, що дозволяє йому бути адаптивним до будь-якого формату носія за наявності обмежень у розмірах та пропорціях поверхні.

 

Конфігурації логотипа є впізнаваними та місткими, що важливо для дотримання брендованості носіїв.

Символ у логотипі може існувати самостійно.

Більшою мірою символьна конфігурація використовується для малих носіїв інформації.

theme
theme
theme

Окрім друкованих носіїв, логотип також застосовується у діджитал-носіях.

Логотип має скорочену мінімальну конфігурацію для розміщення на носіях, де площа вкрай обмежена (наприклад, іконки та символьні маркування).

theme

ТИПОГРАФІКА

Спецодяг WEARM використовує типографічну пару — Akzidenz-Grotesk Pro Extended у накресленні Bold для заголовків та Plumb Condensed у накресленні Regular для звичайних текстових блоків.

theme

ВИКОРИСТАННЯ КОЛЬОРУ

Різні рівні комунікації бренду формують структуру використання кольорів. Аби підсилити емоційне звернення застосовується жовтий, чорний — для офіційного спілкування.

theme
theme

Влучно дякуємо!

Алі Назар — Creative Director

Алі Ніна — Strategist

Домченко Влада — Senior Designer

Ковтун Влад — Copywriter

Kузьменко Поліна — Junior Designer

Мартиненко Анастасія — Client Director

Поп Сабіна — Junior Designer

Посад Влад — Art Director