Алі Назар
— Creative Director
Алі Ніна
— Strategist
Домченко Влада
— Art Director
Ковтун Влад
— Copywriter
КЛІЄНТ
Представник бізнесу дуже цікавої галузі звернувся до нас. Виробник гіпсових 3D панелей потребував знайти свою маркетингову родзинку. Цей ринок хаотичний та несформований. Тому бренд «Gipster» має повне право та можливість ототожнити себе з продуктом. І ми з цим допоможемо.
ЗАДАЧА
Донести до клієнта, що Gipster — це «вау» для їх оселі. Розробити бренд-стратегію, що буде працювати не один рік. Злити поняття гіпсових панелей із назвою бренда. Хай стануть новими PAMPERS, але у світі стін. Розробити рекламну кампанію, що змусить згадувати Gipster при кожному ремонті.
ДОСЛІДЖЕННЯ
Як ми і писали вище, ринок гіпсових панелей досить хаотичний, але це не означає, що він відсутній в Україні. Тож дослідили динаміку ринку та навідалися у точки дистриб’юції. Проаналізували кожну гілочку конкурентного середовища. І звісно в такій ситуації звернулися до досвіду закордонний фірм.
ІНСАЙТ
Дізнавшись головні метрики та особливості ринку, стало зрозуміло — Gipster позиціонується за асортиментом, що є реальною конкурентною перевагою компанії на ринку.
Безліч змін для твоїх стін
ПОЗИЦІОНУВАННЯ
Ми найбільш асортиментна компанія, яка дозволяє нашим клієнтам створити вау-ефект, а архітекторам — ексклюзивний дизайн для креативного портфоліо. Ми тут, щоб перетворити рутине на захопливе.
І найголовніше правило позиціонування, яке з’явилося з досліджень — не потрібно робити акцент на тому, що Gipster є виробником. Креатив за допомогою 3D-панелей, ось наше маркетингове зерно. Ми не просто бренд, ми місце, де живуть гіпсові панелі.
РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ
Головною ідеєю стало те, як Gipster дає можливості для самовираження. Гіпстер-панелі розкривають справжню тебе, навіть якщо: ти вдягаєш рожеве, а слухаєш панк; якщо ти у пивному пабі, а замовляєш коктейль; якщо ти хочеш жити біля моря, але ти у Вінниці.
Підкресли себе, хай речі навколо розповідають про тебе більше, ніж ти сам.
РЕЗУЛЬТАТ
Провели діджитальну рекламну кампанію. Щоб кожен українець знав, як підкреслити свою унікальність через інтер’єр. Тепер запросити людину в гості, це дійсно відкрити частинку себе. З новим позиціонуванням Gipster зайняв вигідну позицію на ринку і став винятковим серед конкурентів.
Влучно дякуємо!
Кулібаба Світлана
— Senior Account Manager
Кузьменко Поліна
— Middle Designer
Поп Сабіна
— Middle Designer
Посад Влад
— Art Director
Сподобалось?
Дивитись ще
Magisto
Фабрика печива