КЛІЄНТ

Власник вже відомого PerioCenter, наш давній клієнт, звернувся до нас за розробкою нової клініки, що має перевернути уявлення про стоматологію в Україні.

ЗАДАЧА

Головною задачею було створити чіткий продукт з філософією, яка ще не присутня на ринку. Ніяких зубів та синіх кольорів. Абсолютно інший бренд та меседжі.

 

ЦІЛЬОВА АВДИТОРІЯ

На основі досліджень з’явився портрет ЦА. Це Мар’яна, їй 35 років, має доньку. Дуже життєрадісна жінка, яка працює HR за середню на ринку зарплату. Ми дізналися про неї всі деталі, щоб будувати бренд саме для Мар’яни.

ІНСАЙТ

Мар’яна тиждень не могла потрапити до стоматолога, а потім виявилося, що заплатити довелося більше, ніж вона очікувала. Тож ми хочемо змінити цю несправедливість і дати можливість людям вчасно відвідувати лікаря, без черг і очікування. Бути простими та прозорими, дружелюбними та завжди поруч.

 

ПОЗИЦІОНУВАННЯ 

Ми хочемо змінити уявлення про стоматологічний сервіс в Україні:

З “довго чекати” на “запис сьогодні на завтра”,
З “треба далеко їхати” на “ми поруч”,
З “чи вистачить грошей на касі?” на “сьогоднішній візит буде коштувати 1450 гривень, чи є у вас питання по плану лікування?

TVOYA dental studio — своєчасний сервіс, завдяки якому людина сприйматиме похід до стоматолога як звичайну, буденну подію, невіднятну частину свого життя. Місце, де вона змогла б отримати найкращі послуги зі зрозумілим та доступним ціноутворенням в найкоротші терміни та поруч із собою.

НЕЙМІНГ

Чому TVOYA dental studio?

Чому нам так важливо мати щось своє?

В кожного з нас є щось своє. Щось таке, що завжди поруч, що гріє душу, заспокоює, підтримує та надихає.

Твій затишний дім, де на тебе чекає твоя сім’я.
Твоя улюблена робота, де тебе поважають і прислухаються.
Твоє робоче місце, де ти успішна.
Твій масажист, який знає, як тебе полагодити.
Твоя найближча пекарня із найкращими в місті круасанами.

І ми саме така клініка: рідна, близька, TVOYA

 

ДИЗАЙН ЛОГОТИПУ

Логотип збудований на шрифті Montserrat.

Символьна частина логотипу — усмішка задоволення, яка вписана в літеру О.

Логотип також містить дескриптор DENTAL STUDIO в одне слово.

 

АЙДЕНТИКА ТА ПАТЕРНИ

Основним кольором та головним стилетворчим диференціюючим елементом є яскравий рожевий брендовий колір. В
палітрі він працює разом з монохромами — чорним та білим.

Головний стилетворчий елемент стилю — літера О, а також її половини і чверті.

 

САЙТ

Ми розробили логіку сайту, його наповнення. Продумали точки контакту. Це етап перед дизайном.

 

ДИЗАЙН СИСТЕМА

Ми розробили дизайн-систему інтерфейсу.

Проробили прототипування кнопок і взаємодію з ними. 

 

РЕЗУЛЬТАТ

Скоро TVOYA dental studio буде у кожному дворі та зможе вчасно надавати допомогу. Переходьте і слідкуйте https://tvoya.dental/ 

Влучно дякуємо!

Алі Назар
— Creative Director
Алі Ніна
— Strategist

Денис Філін — Copywriter

Олександр Іванішин — Art Director