КЛІЄНТ

WONDERLY — це український бренд якісного одягу для дітей від 0 до 3 років. Він розуміє бажання батьків бачити свою дитину успішною та прикладати зусилля для розвитку змалечку.

Коли мама вкриває дитину ковдрою із зірочками — він представляє себе капітаном космічного корабля, тикає кнопочки в шатлі, вивчає космос. Мама одягла в смугастий бодік, як у зебри — і ось малюк вже скаче по савані, розмовляючи з тваринами в прерії. Одягає сорочечку — і ось він уже керівник дитячої корпорації іграшок.

Wonderly — це

 

ПОЗИЦІОНУВАННЯ

Wonderly розмовляє дитячою мовою про доросле і навпаки. Він роявляє особистість дитини, підсилюючи її розвиваючими елементами в упаковці.

Стратегічні рішення:

  • Гейміфікація і взаємодії з брендом.
  • Унікальний досвід в розпакуванні.
  • Кастомізація упаковки під майбутнє дитини.

МІСІЯ БРЕНДУ

Проявити та розвивати індивідуальність дитини.

Ми допомагаємо нашим батькам мріяти разом з дітьми. Щіпка чарівництва перетворює сірі будні в красиві і барвисті. Дорослим голосом дитини ми розповідаємо найтепліші, милі і цікаві історії про відносини, між дітками та батьками в міцних і люблячих родинах. Наш одяг створений для відкриттів.

ДИЗАЙН-СИСТЕМА

 

ОСНОВНИЙ ЛОГОТИП

Логотип бренду є комбінованим, тобто таким, що складається з текстової частини та емблеми. Текстова частина створена з використанням шрифту TT Tsars та модифікована відповідно до потреб логотипу. Емблема — чарівна птиця, що нагадує лелеку. Цей птах асоціюється з появою дитини в родині і її першими роками життя.

Зірки на хвості передають атмосферу магічності, таїнства моменту народження нового життя, нової особистості.

Логотип має основну вертикальну конфігурацію та додаткову горизонтальну. Крім цього, він може масштабуватись у іконках, друкованих та digital-носіях.

 

КОНФІГУРАЦІЇ ЛОГОТИПУ

Логотип має різні конфігурації для різних носіїв.
Він адаптивний та вміє підлаштовуватись під необхідний формат.
Логотип може бути використаний з будь-яким брендовим кольором, комбінацією брендових кольорів або ж бути монохромним.
theme

ЗІРКА

— додатковий елемент бренду, що використовується у логотипі та застосовується у літері O у якості додаткової типографічної особливості.

Чотирьохстороння зірка символізує небесне тіло, провідну зірку, що визначає напрям у житті, скеровує діяльність. Перші роки життя — неповторні та магічні для дитини та сім’ї, що і зображує зірка.

theme

СТИЛЕТВОРЧІ ЕЛЕМЕНТИ

Стилетворчі елементи покликані забезпечити впізнаваність бренду навіть за відсутності логотипу. Вони є частиною композиції та базовими елементами на матеріальних та digital носіях.

theme

ДИТЯЧІ СУЗІР’Я

Зіркове небо — це про мрії та майбутнє. У ньому заховались чарівні звіри, що грають з малюками та комунікують з батьками. Вони відображують певні властивості та призначення одягу.

Кожен з них розміщений на тлі справжнього однойменного сузір’я, які ми можемо побачити на небі.

АЙДЕНТИКА