Комплексний маркетинговий проєкт для українського виробника комбікормів.

ЗАДАЧА

До нас звернулася компанія-виробник комбікормів «КРАМАР» з маркетинговими задачами: аналіз та коригування маркетингової стратегії; портфель брендів, розробка товарного та рекламного позиціонування компанії та рекламної комунікації. Звучить складно, тому ми сформулювали це маркетинговою мовою: «Змінитися та стати кращими на ринку», та почали з комплексних досліджень компанії, конкурентного ринку та клієнтів.

theme

ДОСЛІДЖЕННЯ

Як показав аналіз бізнес-процесів компанії, для неї однаково важливі і клієнти-дистриб’ютори, і кінцевий споживач – фермер та приватні сільські господарства. Відповідно, всі подальші розробки та дослідження ми робили з урахуванням одразу двох сегментів цільової аудиторії.

Вирішальним висновком з аналізу ринку став той факт, що в Україні поступово знижується поголів’я у великому тваринництві, а кількість птиці навпаки повільно, але зростає. Завдяки цьому ми сформулювали маркетингове позиціонування, змістивши акцент на корми для птахівництва:

«КРАМАР» — експерт у комбікормах для птиці

 

РЕБРЕНДИНГ

Нове позиціонування, що ми сформулювали після досліджень, потребувало і нового зовнішнього вигляду. Тож ми переодягнули бренд, надавши йому кольорів та змінивши враження від візуальної частини.

Тепер бренд «КРАМАР» одразу повідомляє, що він про вгодованих та здорових пташок.

theme

ПАКУВАННЯ

Бренд виділяється на полицях магазинів і привертає увагу споживача завдяки вибору яскравих кольорів, що контрастують з іншими пакуваннями на ринку. Ми розробили три види упаковки, які відрізняються ціновою категорією.

Дизайн система включає ілюстрації сонячних променів, взятих з логотипу, траву та детальні ілюстрації тварин. Всі ці елементи на різних носіях залишаються впізнаваними та асоціюються з брендом-виробником.

theme
theme

Ми розробили систему ілюстрацій та інфографіків. Таким чином, ми змогли формалізувати інструкції по годівлі для худоби, зробивши їх чистими, зрозумілими та простими у використанні.

theme

Не менш важливим кроком стала розробка стендів для продажу кормів. Ми забрендували зону продажу комбікормів, виділивши її кольоровою плямою. Ми також створили дизайн стенду з нуля: від ескізів до 3D-моделей

theme

РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ

Наша ідея повинна була донести, навіть докричати до споживача, що «КРАМАР» — це здорові та ЗДОРОВІ курочки. З нашим брендом, ваша пташка більше не влізе в улюблені джинси, але при цьому залишиться сповненою енергії. Так і народилася концепція XXL курочок, бо наш комбінований корм, що збалансовує в собі всі вітаміни, мінерали та корисні речовини, страхує вас від худих пташок.

РЕЗУЛЬТАТ

Тепер курочки нарощують боки завдяки збалансованому корму від «КРАМАР». А полиці з нашим брендом приваблюють навіть найвибагливішого фермера.

Наша рекламна кампанія з’явилася на бордах, радіо, автомобілях та фірмових магазинах. Ми повернули фермерам довіру до українського продукту, а комбікорм смакує усім пташки:)

theme

Влучно дякуємо!

Алі Назар
— Creative Director
Домченко Влада
— Senior Designer
Ковтун Влад
— Copywriter
Кулібаба Світлана
— Client manager

Кузьменко Поліна
— Designer
Мартиненко Анастасія
— Client Director
Поп Сабіна
— Designer
Посад Влад
— Art-Director