КЛІЄНТ

Фабрика печива вирішила розширитися і випустити окрему лінійку печива з присмаком Італії — Bonisimo.

ЗАДАЧА

Потрібно було створити асоціативний ряд, щоб печиво знали та купували для особливих моментів.

ІНСАЙТ

Італія – ідеальна країна для тих, хто любить визнання. Італійці звикли виражати своє захоплення та емоції. Якщо їм подобається – вони обов’язково розкажуть про це. Приємно отримувати фідбек про те, що ти сподобався, щось класно вигадав, тобою захоплюються, тобі вдячні.

 

Чи можемо ми зробити життя українців трошки більше сповненим добра та вдячності, наприклад, навчивши їх дякувати близьким людям за просту доброту в звичному житті?

Так, якщо ми дамо їм інструмент — наше печиво, та в рекламній комунікації зробимо вдячність ключовою цінністю Bonisimo.

 

Як Рафаелло – це цукерки, якими люди говорять “я кохаю”, так на нашій бренд-платформі можна навчити людей казати “я дякую” за допомогою печива Bonisimo.

Ключове повідомлення кампанії:

«Дарувати печиво Боніссімо —
це особливий спосіб сказати Дякую!»

РЕАЛІЗАЦІЯ

Ми зняли ролики для реалізації кампанії про те, як просто казати дякую з Bonisimo. А також запустили діджитал банери, що складаютьсяз слайду-ілюстрації та слайду-пекшоту.

На першому слайді демонструється, як люди дарують один одному Бонісімо у якості маленького “дякую”. Слайд-пекшот продуктовий — оформлений у брендових кольорах та з брендовими стилетворчими елементами, містить лінійку смаків Бонісімо та слоган.

theme

Влучно дякуємо!

Алі Назар — Creative Director

Посад Влад
— Art Director

Домченко Влада
— Senior Designer

Ковтун Влад
— Copywriter

Кузьменко Поліна
— Designer

Алі Ніна
— Head of Strategy