Також метод називають «маркетинговий контент-аналіз», а також «кабінетне дослідження» — оскільки на відміну від польових методів дослідницької роботи, контент-дослідження проводиться виключно в стінах установ — офісу, архіву, бібліотеки тощо.
Контент-дослідження — це вивчення досліджуваної теми за матеріалами двох типів: 1) експертні думки та оцінки (публікації в ЗМІ та спеціалізованих виданнях, звіти організацій, дані Держкомстату, доступні результати сторонніх досліджень); 2) думка споживачів (форуми, соціальні медіа).
Які саме аспекти дозволяє дослідити метод контент-аналізу?
Ситуація на ринку
Аналіз відкритої інформації допомагає визначити поточний стан ринку, на якому працює компанія замовника. Зазвичай проведення кабінетного дослідження допомагає відповісти на такі питання: яка актуальна маркетингова ситуація, які перспективи розвитку ринку, які обмеження накладає ринок, які канали дистрибуції найбільш прийняті в маркет-сегментах, які цікавлять замовника, тощо.
Споживча аудиторія
Використовуючи соціальні мережі, форуми та інші подібні джерела, можна дізнатися багато корисної інформації про цільову аудиторію продукту або послуги. За допомогою контент-аналізу дослідники можуть відповісти на такі питання: хто аудиторія продукту (соціально-демографічні характеристики), які потреби, переваги, цінності та спосіб життя потенційних споживачів, які канали комунікації вони використовують.
Конкурентне середовище
І, звичайно, проведення контент-дослідження дозволяє більше дізнатися про конкурентів: хто вони, як себе позиціонують, чи успішні вони і чому, якими сильними і слабкими якостями володіють, чим поступаються бренду замовника і в чому його перевершують.
Результатом проведення кабінетного дослідження в нашому агентстві завжди стає аналітичний звіт, в якому зібрана інформація систематизується і «перетворюється» в висновки та рекомендації. При грамотному підході проведення контент-аналізу дозволяє отримати не просто дані, а маркетингові інсайти — і використати їх в розробці або коректуванні маркетингової стратегії.
У нашому агентстві маркетинговий контент-аналіз, як правило, передує іншим методикам дослідження, формуючи вектор і базу для подальшої роботи. Однак кабінетне дослідження відкритого контенту може бути і самостійним дослідницьким проєктом.
Перевагою проведення контент-досліджень є відносно невисока вартість і швидкість реалізації проекту. При цьому професійний підхід до проєкту дає можливість отримати дійсно цінні маркетингові дані.
Бюро Маркетингових Технологій із задоволенням реалізує для вас контент-дослідження ринку, давши відповіді на важливі стратегічні питання бізнесу. Звертайтеся!
Дякуємо за перегляд і за ваші вайбс:)