Коли потрібен брендинг?

  • якщо у продукту на ринку є конкуренти;
  • якщо хочеш коштувати дорожче;
  • якщо продукт не викликає емоцій;
  • якщо не монетизуєш унікальність;
  • якщо не розумієш для кого твій бренд.

Які види брендингу ми пропонуємо?

photo

Як ми створюємо бренд? Креативні сходинки:

sticker
1. Аватар
Після аналізу ринку та розмови з тобою — ми утворюємо стрижень майбутнього бренда. Знаходимо ідеальний образ покупця, який тільки і чекає на появу нашого бренда.
2. Легенда бренда
Ми відповімо на запитання: «Якби бренд був людиною, то якою?». Розробимо особистість, якій хочеться довіряти, яка буде з потенційними клієнтами на одній хвилі. Опрацьовуємо місію та головні принципи, від яких вона не відступиться. Тебе більше ніколи не сплутають з іншими.
3. Брендинг і ребрендинг
Не залишимо короля голим та без імені. Розробимо неймінг, замість тисячі слів. Створимо логотип та айдентику, підберемо фірмові кольори, що повністю відтворять самобутність бізнесу. І звісно ж надамо тобі варіанти на вибір. Бренд впізнають з першого погляду.
sticker
4. Брендбук
Золотий стандарт кожного влучного бренда. Він допоможе не витрачати зайвих сил та часу, щоб пояснити підрядникам та робітникам, як правильно. Брендбук містить усі правила і рішення, що ми затвердили під час роботи. Це есенція всієї нашої праці.

Які переваги брендингу у Бюро?

Ти отримаєш живий образ бренда, що закохує, чіпляє та викликає емоції у клієнтів, а головне спонукає купити саме в тебе. Для нас маркетинг — це упорядкована система, що живе у брендбуці. Ми віримо, що дисципліна та порядок веде до прибутку.

Ми створюємо зв’язки між клієнтом і брендом вже 20 років. За цей час виростили та випустили у світ прибуткові проєкти: Nemiroff LEX, Comfy, Siltek. Ми впевнені, що можемо тебе здивувати.

Брендинг компанії (або ребрендинг) — ретельна та відповідальна справа, але при цьому дуже нами люблена. Створення бренду — акт творчості реальності. Бренди живуть в реальному світі, «спілкуються» з людьми, закохують в себе або, навпаки, викликають шквали обурення. У кожного бренду своя доля: одні процвітають і стають іконами цілих поколінь, інші гинуть в забутті.

Нам важливо створювати сильні й міцні бренди. Ми обожнюємо дивитися, як наші витвори живуть, ростуть, змінюються. Котрий рік ми з задоволенням спостерігаємо за успіхами наших творінь —Nemiroff LEX, Comfy, Siltek, LoraShen і багатьма іншими.

Розробка бренду в нашому агентстві — це кропіткий процес, під час якого ми «цеглинка за цеглинкою» збираємо ідентичність бренду: починаючи з визначення його місії та завершуючи створенням брендбуку. З яких же «цеглинок» будується бренд?

Місія

Створення бренду починається з визначення його місії. Місія — це призначення і «сенс існування» бізнесу, його «мрія» про ідеальний світ та підхід до її втілення. Як правило, місію бренду можна сформулювати в декількох фразах — вони повинні бути простими і досить прагматичними, але надихаючими. Наприклад, ось місія Ikea: «Поліпшити повсякденне життя багатьох людей. Пропонувати широкий асортимент зручних і функціональних товарів для облаштування будинку за такими низькими цінами, щоб якомога більше людей мали можливість їх купити».

Сутність або «есенція»

У будь-який успішний бренд закладена «есенція» бізнесу — його «дух» і серце, почуття, які переживають люди, маючи контакт із брендом. Наприклад, сутність бренду Volvo — «безпека», а Harley Davidson — «свобода». Визначення «есенції» — дуже важливий і непростий етап брендингу (або ребрендингу). Сформулювати «есенцію» часто допомагає відповідь на питання: «Якби бренд був людиною, то якою?».

Характер бренду

Як бренд «говорить», які здійснює вчинки, на що реагує — це і є характер бренду. Описати його також допомагає персоніфікація — застосування до бізнесу людських якостей. Наприклад, бренд може бути «молодим і модним» або ж «серйозним і діловим».

Позиціонування

Позиціонування — це наріжний камінь (ну, або «цеглинка») в процесі створення бренду. Продумане позиціонування говорить про емоційні («есенція», особистість бренду) та раціональні (вартість, якість, унікальні властивості) характеристики бренду та про його позицію на ринку: категорія продукту, цільова аудиторія. Від правильно сформульованого позиціонування дуже сильно залежить успіх бренду.

Неймінг

Розробка нейму — це мистецтво «пролізти у вушко голки». Хороший нейм повинен відповідати величезній кількості критеріїв одночасно: відображати і емоційні, і раціональні переваги бренду, підходити цільовій аудиторії, бути оригінальним і водночас зрозумілим, запам’ятовуватися, проте не бути занадто складним, добре звучати різними мовами, легко вимовлятись, і навіть … мати гарний вигляд на письмі. Щодо брендингу справедливе відоме прислів’я — «як човен назвеш — так він і попливе».

Візуальна айдентика

Графічне оформлення бренду — це не просто логотип і фірмовий стиль. Це візуальне втілення всіх цінностей бренду, його обіцянки споживачам, його сутності та особистості. Вона повинна допомагати споживачеві “впізнавати” бренд, де б він його не зустрів, і пробуджувати ті емоції, які повинен викликати сам бренд.

Розробка бренду закінчується створенням брендбуку, в якому детально та зручно для сприйняття зібрані всі вищевказані елементи ідентичності бренду: від місії до вказівок з використання елементів фірмового стилю.