Коли робити дослідження?

  • якщо вважаєш, що твоя цільова авдиторія — всі;
  • якщо важливо знати, за що вас люблять клієнти;
  • якщо потрібно діагностувати, що відбувається на ринку;
  • якщо бізнес масштабується або тільки створюється;
  • якщо необхідно покращити сервіс.

Які види досліджень ми пропонуємо?

photo

Як проводяться ці маркетингові дослідження? Усього 4 етапи:

sticker
1. Розробка
Ми розробляємо дизайн проєкту: підбираємо інструменти та методику, розраховуємо вибірку респондентів для опитування та формуємо питання, на які має відповісти маркетингове дослідження.
2. Реалізація
Після дизайну дослідження та його затвердження ми переходимо до найсмачнішого — до реалізації проєкту. Ми організовуємо та контролюємо кожний процес. Під час роботи не зникаємо з радарів — наші менеджери завжди на зв’язку та повідомляють статус проєкту.
3. Аналіз і рекомендації
Аналітики разом зі стратегами структурують та аналізують дані. Усе це формується
у зручний звіт з результатами маркетингового дослідження та отриманими інсайтами.
sticker
4. Постконсультування
Наче все, але ні. Ми проводимо консультування за результатами проєкту. Ще 3 місяці після завершення дослідження ми допоможемо тобі реалізувати звіт у життя.

Які переваги досліджень у Бюро?

Ти отримаєш дорожню мапу для наступних дій: які маркетингові заходи вжити, як скорегувати ринкову стратегію (продукт, особливості, комунікації зі споживачами). Досвід, команда та технологія є гарантом результату.

Ми досліджуємо ринок та досвід споживачів із дня заснування бюро. За 20 років роботи ми реалізували понад 2000 дослідницьких проєктів, але все ще чекаємо на твій:)

Проведення маркетингових досліджень — основний напрямок роботи Бюро Маркетингових Технологій. Ми досліджуємо ринок і практики споживачів із дня заснування агентства та за 20 років роботи реалізували понад 2000 дослідницьких проектів.

Наша спеціалізація — дослідження ad-hoc або, іншими словами, «на замовлення». Кожен такий проект — це ексклюзивна розробка під конкретне завдання замовника.

Проведення маркетингових досліджень «на замовлення» здійснюється в чотири етапи:

1. Розробка

З огляду на запит клієнта, наші спеціалісти розроблять дизайн дослідницького проекту: підберуть інструменти та методику, розрахують вибірку респондентів для опитування та сформулюють питання, на які має відповісти маркетингове дослідження.

4. Реалізація

Після дизайну дослідження і затвердження його з клієнтом ми беремося безпосередньо до реалізації проекту (в тому числі організовуємо й контролюємо опитування, hall-тести продукції, відвідування таємними покупцями, проводимо фокус-групи та інші «польові» роботи).

3. Аналіз і рекомендації

Один найскладніших етапів, що вимагає від дослідників вміння працювати з великими масивами інформації, уважності та професійного чуття. Ми аналізуємо і структуруємо зібрані дані, формуючи зручний для сприйняття звіт з результатами маркетингового дослідження і отриманими інсайтами.

Всі аналітичні звіти ми обов’язково завершуємо рекомендаціями для клієнтів — як використовувати отримані дані для вирішення проблеми клієнта: які маркетингові заходи вжити, як скорегувати ринкову стратегію (продукт, особливості дистрибуції, комунікації зі споживачами і т.д.).

5. Постконсультування

Бюро Маркетингових Технологій пропонує своїм клієнтам практично унікальну послугу — маркетингове консультування за підсумками дослідницького проекту. Протягом 3-х місяців після завершення маркетингового дослідження ринку ми допомагаємо клієнту застосовувати отримані знання на практиці та впроваджувати в життя рекомендації агентства.

«Скроєні на замовлення» дослідження — це найефективніший на сьогодні метод вивчення ринку і поведінки споживачів. Ефективний — оскільки чітко відповідає потребам кожного конкретного клієнта і його продукту та враховує актуальну ситуацію на ринку.

Недоліком методу можна вважати відносну тривалість проведення маркетингові дослідження «на замовлення» в порівнянні з «готовими» стандартними проектами. Однак великий досвід і «набита рука» дослідників Бюро Маркетингових Технологій дозволяє нам реалізовувати маркетингові дослідження ad-hoc в максимально короткі терміни.