Ми проводимо унікальні стратегічні сесії для кожного клієнта з урахуванням специфіки діяльності і поставлених бізнес-задач.
Навіщо потрібна стратегічна сесія?
– Горизонт бачення проблем і завдань;
– Вибудовування пріоритетності завдань і розподілу ресурсів на шкалу часу;
– Максимальна продуктивність: група виконує велику кількість завдань за менший час;
– Командна робота: участь співробітників у постановці і вирішенні завдань робить їх причетними до майбутніх бізнес-рішень;
– Чіткий результат: створення каталогу дій, проектів, сенсів.
Для проведення сесії ми користуємося технологією 3 Force Method (Метод трьох сил):
Перша сила – менеджмент і спеціалісти компанії Клієнта;
Друга сила – це експерти у питаннях і темах, в рамках яких проводитиметься робота;
Третя сила – це модераційна група, яка діє наступним чином: учасники відтворюють максимум сенсів та ідей за одиницю часу.
1. Стратегічна сесія по розробці позиціонування і плану просування
Цілі: визначити перелік стратегічних ініціатив, інновацій, нових способів і підходів, побачити і чітко визначити як зони стратегічного прориву, так і зони можливостей, розробити план дій.
Тривалість: 2 дні
Етапи:
Підготовчий етап: контент-дослідження, аналіз 3К, а саме:
Аналіз потенціалів Компанії, аналіз Конкурентів, їх позиціонування. Опис портрета ідеального клієнта Компанії і його цінностей.
Перший день:
– Обговорення ситуації на ринку на основі даних контент-дослідження;
– Сегментування— процес розбивки споживачів на різні групи (сегменти), в рамках яких споживачі мають схожі запити і цінності;
– Таргетування — процес виділення з наявних сегментів споживачів тільки ту частину, яка генерує найбільший фінансовий потік.
Другий день:
Опрацьовуємо маркетинг-мікс: продукт, ціна, місце, промо
Команда: клієнт-менеджер, стратег, модератор, арт-директор, аналітик, до 5 представників Замовника
Результат: аналітичний звіт з позиціонуванням та дорожньою картою — планом подальших дій
2. Стратегічна сесія по розробці комунікаційної стратегії
Цілі: визначити перелік маркетингових ініціатив, розробити план дій для ефективного просування;
Тривалість: 1 день
Етапи:
Підготовчий етап: контент-дослідження, аналіз 3К, а саме:
Аналіз потенціалів Компанії, аналіз Конкурентів, їх позиціонування. Опис портрета ідеального клієнта Компанії і його цінностей.
Перший день:
– Обговорення ситуації на ринку на основі даних контент-дослідження;
– Сегментування— процес розбивки споживачів на різні групи (сегменти), в рамках яких споживачі мають схожі запити і цінності;
– Таргетування — процес виділення з наявних сегментів споживачів тільки ту частину, яка генерує найбільший фінансовий потік.
Акцент даної сесії – просування (промо). Грунтуючись на цінності і позиціонуванні, здійснюється пошук Big Idea – ідеї, яка стане основою для всього просування.
Команда: клієнт-менеджер, стратег, модератор, арт-директор, копірайтер, аналітик, до 5 представників Замовника
Результат: звіт за результатами сесії, який включає в себе шкалу пріоритетних цінностей клієнта, вибір ключової цінності, по відношенню до якої ми будемо позиціонуватися, каталог проектів і ідей в розрізі ключової цінності
3. Сесія по розробці PR-стратегії, місії, бачення, цінностей
Цілі: формування кроків для вибудовування позитивного іміджу компанії Замовника за допомогою PR-інструментів, розробка комунікаційного плану з урахуванням впроваджуваних маркетингових ініціатив
Тривалість: 1 день
Етапи:
Визначення часового горизонту нашого бачення. Описи зовнішнього середовища. Опис внутрішнього середовища. Наші сильні і слабкі сторони. Загрози і можливості. В чому наша перевага. Образ майбутнього. Конкуренти, клієнти. Позиціонування. Що отримують від компанії різні бенефіціари.
Команда: клієнт-менеджер, стратег, PR-менеджер, модератор, арт-директор, аналітик, до 5 представників Замовника
Результат: звіт за результатами сесії, який включає в себе опис ключових цінностей і місій компанії. Каталог проєктів і ідей, спрямованих на різних бенефіціарів: що ми говоримо, як HR-бренд, що і як ми говоримо нашим клієнтам, партнерам, конкурентам.
4. Бренд-сесія по розробці платформи бренда
Цілі:
1) Сформулювати основні повідомлення бренда – місію, цінності, позиціонування як базис для будь-якої комунікації.
2) Дати відповіді на питання – навіщо бренд потрібен світу, клієнтам, співробітникам? Яке його завдання для суспільства і виклик в своєму розвитку? У чому його точка диференціації від конкурентів?
Тривалість: 1 день
Етапи:
1) Визначення Міссії, Ворога (що заважає нашому споживачеві) і Цінності бренду, за які нас полюбить споживач;
2) Визначення Портретів аудиторії (реальні представники сегментів);
3) Розробка Аватара (образа) ідеального клієнта — тієї людини, з яким бренд буде говорити, та ким реальний споживач хоче стати, купуючи наші товари / послуги. Визначаємо мотиви споживача, його страхи, бар’єри та цілі;
4) Розробка Архетипу – рольової моделі, жанру і особистості, які присвоюються бренду з метою створення зв’язку з клієнтом на емоційному рівні. Архетип бренду — ключове джерело диференціації в конкурентному середовищі.
5) Розробка Тон оф Войс – яким чином наш бренд повинен говорити (визначення напрямку вербальної комунікації).
6) Як наш бренд повинен виглядати. Визначення дизайн-напрямки для майбутніх мудбордов.
Команда: клієнт-менеджер, арт-директор, копірайтер, дизайнер, аналітик, до 5 представників Замовника
Результат: сегментування ЦА, портрет ідеального клієнта, цінностей і потреб, місце бренду на ринку і в конкурентному оточенні, суть, місія і сподівання від товару, тон оф войс для комунікації бренду в форматі презентації
5. Сесія (мозковий штурм) на пошук креативного рішення
Ціль: знайти неочікувані рішення для існуючої бізнес-проблеми клієнта
Як відбувається процес: спільний мозковий штурм з командою клієнта
Тривалість: 4 години
Команда: клієнт-менеджер, арт-директор, креативний копірайтер, дизайнер, аналітик
Результат: каталог ідей з розширеним описом 3х ключових в форматі pptx
Дякуємо за перегляд і за ваші вайбс:)