Гігієна бренду

гігієна бренду

Гігієна бренду

Схоже, що життя, нехай і у дуже жорстокий спосіб, змусило нас навчитися правилам особистої гігієни, безпеки та дотримання персонального простору. Руки продезінфіковано, маски вдягнено, дистанцію дотримано, і ми почуваємося у відносній безпеці.

Але чи відчуваєте ви таку ж безпеку щодо вашого бізнесу, бренду?

Підозрюємо, що ні. І ніхто не відчуває, принаймні доки не подбає про гігієну маркетингову.

Розуміємо, що віддалений режим бізнесу потребує від вас щільного занурення в операційні процеси, щоб тримати ситуацію під контролем. Але в той самий час, коли, як не зараз, приділити особливу увагу стратегічно важливим речам, здоров’ю бренда?
Чи готові вони до викликів часу?

Проведіть обстеження.

Проскануйте всі складові позиціонування, від атрибутів бренда до сегментування цільової, придивіться до візуальної стилістики бренда. Все має відповідати новим моделям поведінки аудиторії та її уподобанням. Адже конкуренція за кожного споживача стає все жорстокішою.

Дотримуйтесь гігієни у комунікаціях.

Тут одразу два виклики. Внутрішня комунікація має залишатись здоровою та ставати ще ефективнішою, а дистанційна робота стане для неї жорстким екзаменом. Зовнішня комунікація бренда теж зазнає змін, адже має лунати доречно на тривожному емоційному фоні наслідків пандемії та економічної кризи.

Зробіть стратегічну профілактику.

Сьогодні споживачі масово і вимушено перейшли до онлайн-споживання. Ви зобов’язані реагувати. Завтра хвиля пандемії вщухне, і споживач з шаленою ностальгією понесеться в оффлайн, за яким скучив. Але за півроку (і це вже факт!) нова хвиля вірусної загрози знову відправить споживача в онлайн.
Ваша бізнес-модель і стратегія готові до такого ідеального шторму? В середньостроковій перспективі ви маєте бути готові до таких коливань. Якщо потурбуватись вчасно, то штормити буде значно менше.

Ми в агенції BÜRO.MT бажаємо вашому бізнесу міцного здоров’я і витривалості. Звертайтесь до нас і разом ми зробимо ваш бренд міцнішим. Гігієна бренду.