Комунікація брендів на карантині

Комунікація брендів на карантині

Комунікація брендів на карантині

Комунікації компаній та брендів у кризовій ситуації мають свої закони та правила. За декілька тижнів карантину ми встигли перевірити їх на собі і тепер можемо впевнено поділитись своїми спостереженнями, висновками, та, звичайно, порадами. Поговоримо про два аспекти комунікації.

Внутрішня комунікація в компанії.

– Її інтенсивність має бути як мінімум (!) не меншою, ніж до карантину. Насправді вона має стати значно інтенсивнішою. Якщо раніше ви практикували загальні збори раз на тиждень, зараз робіть це двічі або тричі на тиждень. Наради у групах – щоденно.

– Не допускайте інформаційного вакууму. Найбільші страхи в людей викликає невідомість та невизначеність. Керівники та топи мають розповідати про поточний стан справ у компанії, вироблений сценарій дій, та ту важливу роль кожного співробітника, яку він відіграє у цьому сценарії. Всі мають бачити конкретні цілі та знати, що вони мають робити, щоб їх досягти.

– Компенсуйте брак «хімії» живого спілкування. Відео і ще раз відео! Конференції загальні, конференції в робочих групах, наради, штормінги. Ніякі текстові чати та аудіодзвінки не дадуть потрібного рівня емоційності та невербального спілкування. Відео дисциплінує, тримає в тонусі, дозволяє краще оцінити психологічний стан один одного.

– Контроль над процесами, результатами, ефективністю роботи кожного має бути жорсткішим. Так, ми розуміємо, що це ще більше завантажує менеджерів та керівників операційною роботою, але ми пересвідчились, що це працює. І сприймається працівниками з повним розумінням і навіть вдячністю. Контролюйте і обов’язково давайте конструктивний фідбек.

Публічна комунікація бренду.

Сьогодні її головне завдання – у будь-який спосіб демонструвати аудиторії здоров’я бренду!

– Не мовчіть. Мовчання сьогодні (власне як і завжди) – це шлях у небуття. Можливо, хтось вважає, що «залягти на дно» та зекономити сили та ресурси для потужного старту після карантину – це добра ідея, але не ми. Пам’ять в аудиторії коротка, і наново привернути її увагу завтра коштуватиме вам в рази більше зусиль, ніж підтримувати контакт сьогодні.

– Не намагайтесь жартувати та хайпити на темі коронавірусу (звісно, якщо ви не залучені безпосередньо у боротьбу з ним). Інфополе «свідків коронавірусу» вже настільки переповнене, що ви потонете у цьому «пандемічному» шумі. А ось якщо ви дійсно долучились до цієї боротьби – розкажіть обов’язково.

– Розкажіть про те, як ви працюєте в цих умовах для свого споживача: які сервіси та товарні групи актуальні, які актуальні контакти і години роботи, які нові способи отримання цих сервісів та товарів: замовлення онлайн, доставка, веб-консультування та веб-навчання, тощо…

– Обов’язково розкажіть, що цікавого та нового ви вже спланували та готуєте своїм споживачам на момент закінчення карантину. Якщо вони про це знатимуть, то чекатимуть на це так само як і на кінець карантину.

– Розкажіть про свої досягнення, перемоги та позитивні зміни у цей період, адже аудиторія любить переможців, і завжди обиратиме сильний та впевнений бренд. А на співчуття бренду, який «так само зараз переживає нелегкі часи», в неї наразі немає ані часу, ані бажання.
Отже, не мовчимо, борімося та поборемо. Комунікація брендів на карантині.